Przetargi.pl
Dostawa żywności na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2018 roku.

Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny ogłasza przetarg

  • Adres: 47280 Pawłowiczki, ul. Korfantego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4874116 , fax. 0-77 4874116
  • Data zamieszczenia: 2017-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny
    ul. Korfantego 3
    47280 Pawłowiczki, woj. opolskie
    tel. 0-77 4874116, fax. 0-77 4874116
    REGON: 53245466300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgsppawlowiczki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa żywności na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2018 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa żywności na potrzeby ZGSP w Pawłowiczkach w celu przygotowania posiłków w stołówce znajdującej się w: 1) Zespole Gimnazjalno – Szkolno –Przedszkolnym w Pawłowiczkach, ul. Korfantego 3 47-280 Pawłowiczki z podziałem na 15 części tj.: 1) Część nr 1 - Dostawa drobiu 2) Część nr 2 - Dostawa produktów mięsnych 3) Część nr 3 - Dostawa ryb mrożonych 4) Część nr 4 - Dostawa deserów 5) Część nr 5 - Dostawa świeżych jaj kurzych 6) Część nr 6 - Dostawa warzyw i owoców 7) Część nr 7 - Dostawa ziemniaków i buraczków czerwonych świeżych 8) Część nr 8 - Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich 9) Część nr 9 - Dostawa różnych produktów spożywczych w opakowaniach 10) Część nr 10- Dostawa przypraw 11) Część nr 11- Dostawa artykułów spożywczych sypkich 12) Część nr 12- Dostawa produktów głęboko mrożonych 13) Część nr 13- Dostawa miodu naturalnego 14) Część nr 14- Dostawa nabiału 15) Część nr 15- Dostawa wyrobów garmażeryjnych chłodzonych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 - Formularz cenowy odpowiednio do części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ załącznik nr 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach