Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg
- Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
- Data zamieszczenia: 2019-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
ul. Kościuszki 5
05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
REGON: 15891289000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 11 w Piasecznie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1 oraz opisie przedmiotu zamówienia w załączniku A. Przewidywana liczba osób objętych posiłkami – 150 (posiłki wydawane są cztery razy dziennie – I śniadanie, II śniadanie, obiad i podwieczorek). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 600 PLN (słownie: sześćset złotych). W przypadku składania ofert na: I część, wysokość wadium wynosi 500 zł (pięćset złotych) II część, wysokość wadium wynosi 100 zł ( sto złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium 6) przedstawią formularz - wypełnione szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu umowy dla każdej z części osobno. 7) w przypadku składania ofert na część II wykonawca przedstawi karty produktów dla asortymentu wyszczególnionego w zestawieniu ilościowym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup artykułów spożywczych, mięsa, drobiu, warzyw, owoców, mrożonek i artykułów garmażeryjnych na potrzeby stołówki szkolnej w Zalesiu Górnym
Dodano: 2024-03-08 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2024 roku
Dodano: 2024-03-07 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych – wyrobów garmażeryjnych dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2024 roku
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Siemiątkowie w 2024 r.
Dodano: 2024-02-21 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
Dodano: 2024-02-18 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, tłuszczy roślinnych i jaj dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2023 roku.
Dodano: 2024-02-16 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Gołyminie-Ośrodku
Dodano: 2024-02-12 - „Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Świerczach w roku 2024”
Dodano: 2024-02-11 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych.
Dodano: 2024-01-31 - Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 2 im. Stefana Żeromskiego w Konstancin-Jeziornej w 2024 r.
Dodano: 2024-01-28