Przetargi.pl
Dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Rzeszowie w 2019 roku (7 części)

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35064 Rzeszów, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
  • Data zamieszczenia: 2018-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
    Rynek 1
    35064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
    REGON: 65061400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Rzeszowie w 2019 roku (7 części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2019r - zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamówienie jest podzielone na 7 części. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie partiami na podstawie zgłoszenia przekazanego pisemnie lub poczta elektroniczną lub telefonicznie oraz dostarczany w dni robocze w godzinach od 6.40 do 08.00 w czasie dwóch dni roboczych od złożenia zamówienia. Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowym) Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: Część 1: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, wędlin w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz.1. Część 2: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i nabiału w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz.2. Część 3: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżego pieczywa w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz.3. Część 4: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz.4. Część 5: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz.5. Część 6: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw dobrej jakości w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz.6. Część 7: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych oraz świeżych jajek i miodu w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa OPZ dla części 1,2,3,4,5,6,7, stanowiące załącznik/i do specyfikacji i wzór umowy (wspólny dla wszystkich części)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA. 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące zaoferowanego czasu reakcji oznaczającego termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem (zawarty w druku OFERTA dla wszystkich części) niezbędne do przyznania punktów w pozacenowym kryterium oceny ofert: czas reakcji. 3. Pełnomocnictwo – jeśli jest wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach