Gmina Czyżew ogłasza przetarg
- Adres: 18-220 Czyżew, ul. Mazowiecka
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 862 755 036 , fax. 862 755 063
- Data zamieszczenia: 2019-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czyżew
ul. Mazowiecka 34
18-220 Czyżew, woj. podlaskie
tel. 862 755 036, fax. 862 755 063
REGON: 53139300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umczyzew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa żywności do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej w Czyżewie oraz Gminnego Przedszkola w Czyżewie w roku 2020r - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : Sukcesywna dostawa żywności do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej w Czyżewie oraz Gminnego Przedszkola w Czyżewie w roku 2020r 1. Zadanie podzielone jest na następujące części, w odniesieniu do których dopuszcza się składanie ofert częściowych: 1) Pieczywo 2) Nabiał 3) Mięso 4) Przyprawy 5) Mrożonki i ryby 6) Przetwory mączne i inne 7) Warzywa i owoce 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, który jest jednocześnie formularzem cenowym. 3. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w ogólnych warunkach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań zgłaszanych bezpośrednio przez pracownika stołówki Szkoły Podstawowej w Czyżewie i stołówki Gminnego Przedszkola w Czyżewie. 5. Dostawa następować będzie na podstawie zamówienia złożonego w formie przesłanego faksu, bądź wiadomości e-mailowej lub telefonicznego złożenia zamówienia przez upoważnione do tego osoby wskazane przez Zamawiającego. 6. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportu przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 7. Rozliczenie dostaw będzie się odbywać na zasadach określonych w umowie – załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Dostarczany towar winien odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25.10.2011r) 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych towarów. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w mniejszych ilościach niż zostały przewidziane w szczegółowym wykazie rodzajów i ilości zamawianych produktów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien mieć stosowne uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z formularzem ofertowym Wykonawca składa formularz cenowy stanowiący załacznik nr 2 do SIWZ. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa nabiału, jaj, artykułów spożywczych oraz artykułów piekarniczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-04-04 - Zakup i dostawa nabiału, jaj, artykułów spożywczych oraz artykułów piekarniczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-04-04 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego Nr 31 w Białymstoku
Dodano: 2024-03-15 - Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Grodzisku w 2024 r.
Dodano: 2024-02-28 - „Dostawa warzyw, owoców i jaj do Przedszkola nr 2 w Łapach”
Dodano: 2024-02-24 - „Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łapach”
Dodano: 2024-02-15 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 49 w Białymstoku
Dodano: 2023-12-28 - Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Grodzisku w 2024 r.
Dodano: 2023-12-15 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego Nr 46 w Białymstoku
Dodano: 2023-12-13 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w podziale na osiem części do Przedszkola Samorządowego Nr 68 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
Dodano: 2023-12-12