Przetargi.pl
Dostawa żywności dla Szkoły Podstawowej w Gorzkowicach

Szkoła Podstawowa w Gorzkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 97-350 Gorzkowice, ul. Kościelna 20
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6818004 , fax. 044 6818004
  • Data zamieszczenia: 2013-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Gorzkowicach
    ul. Kościelna 20 20
    97-350 Gorzkowice, woj. łódzkie
    tel. 044 6818004, fax. 044 6818004
    REGON: 00063692700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spgorzkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa żywności dla Szkoły Podstawowej w Gorzkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla Szkoły Podstawowej w Gorzkowicach Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 1. Część I artykuły ogólnospożywcze - dostawy codzienne 2. Część II mięsa drobiowe, wieprzowe, wołowe oraz wyroby wędliniarskie 3. Część III pieczywo 4. Część IV nabiał 5. Część V mrożonki warzywne, owocowe, ryby oraz przetwory z ryb 6. Część VI warzywa i owoce 7. Część VII pozostałe Każdemu Wykonawcy przysługuje możliwość złożenia oferty na wybraną przez siebie część lub części. Dostawa oznaczona jako Część I artykuły ogólnospożywcze będzie obejmować: Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 03142500-3 (Jaja), 15400000-2 (Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne), 15800000-6 (Różne produkty spożywcze) Dostawa oznaczona jako Część II mięsa drobiowe, wieprzowe i wołowe oraz wyroby wędliniarskie będzie obejmować: Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15100000-9 (Mięso i produkty mięsne) Dostawa oznaczona jako Część III Pieczywo będzie obejmować: Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15811000-6 (Pieczywo) Dostawa oznaczona jako Część IV Nabiał : Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15500000-3 (Produkty mleczarskie) Dostawa oznaczona jako Część V mrożonki warzywne, owocowe, ryby oraz przetwory z ryb: Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15896000-5 (Produkty głęboko mrożone) Dostawa oznaczona jako Część VI Świeże warzywa i owoce: Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 03221000-6 (Warzywa), 03222000-3 (Owoce) Dostawa oznaczona jako Część VI pozostałe: Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15894300-4 (Dania gotowe) W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych (równoważnych) lub wyższych. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Gorzkowicach przy ul. Kościelnej 26. Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. Cykliczne dostawy będą realizowane jak następuje: Część I Artykuły ogólnospożywcze - dostawy codzienne od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 7.00. Część II Wyroby wędliniarskie i mięso - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 6.30 do 7.00. - Część III Pieczywo - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 6.30 do 7.00. - Część IV Nabiał - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 6.30 do 7.00. - Część V Mrożonki, ryby i przetwory z ryb - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 6.30 do 7.00. - Część VI Warzywa i owoce - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 7.00. - Część VII Pozostałe - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 7.00. 1. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości. 2. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. 3. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 4. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. 6. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 7. Dopuszcza się możliwość zamiany poszczególnego asortymentu. 8. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji. 9. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika. 10. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, lub w jakiejkolwiek innej części SIWZ, zostało wskazane pochodzenia materiałów (marka, znak towaru, producent, dostawca) lub normy o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy PZP, należy uznać, że w miejscu ich wystąpienia występuje zapis lub równoważny. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnia uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia równoważny, był podobny pod względem: jakości, ilości, smaku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031425003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spgorzkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach