Przetargi.pl
DOSTAWA ŻYWNOŚCI dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku

Gmina Miasto Włocławek-Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Leśna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 413 46 66 , fax. 54 413 46 66
  • Data zamieszczenia: 2018-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek-Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy we Włocławku
    ul. Leśna 24
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 413 46 66, fax. 54 413 46 66
    REGON: 19875200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mow.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ŻYWNOŚCI dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku, podzielona na 10 zadań: 1) Mięso wieprzowe, wołowe i jego przetwory 2) Mięso drobiowe i jego przetwory 3) Artykuły mleczarskie 4) Warzywa i owoce 5) Przetwory owocowo-warzywne 6) Artykuły spożywcze i sypkie 7) Ryby mrożone i przetworzone 8) Mrożonki 9) Pieczywo 10) Jaja 2. Jakość wymienionego asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej. 3. Wykonawca zapewnia transport do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku. 4. Transport przedmiotowych artykułów musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno - epidemiologiczne. W przypadku mięsa i jego przetworów niezbędnym wymogiem są etykiety z podanym składem produktu i jego terminem przydatności do spożycia. 5. Miejscem dostaw jest magazyn Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku, ul. Leśna 24. 6. Ilość przedmiotowych artykułów może ulec wartościowo zmianie maksymalnie o minus 15 % ogółem od wartości umowy na dostawy. 7 .Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 12:00 8. Dostawy odbywać się będą przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego - w dowolny dzień tygodnia każdorazowo do godz. 13:00. W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostawy braków ilościowych i jakościowych Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnia braki ilościowe: w terminie jednodniowym od momentu zgłoszenia reklamacji. 9. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego - dokładny opis SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY WYMAGANE NA DZIEŃ OTWARCIA OFERT: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji, zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy. 4. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy. 5. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 6. Wzór umowy. DOKUMENTY WYMAGANE PO OTWARCIU OFERT: 7. Oświadczenie składane na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Niniejsze oświadczenie wykonawca przekazuje zamawiającemu, BEZ JEGO WEZWANIA, w terminie 3 DNI od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji podanych na otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 8. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w/w odpisu w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia dokumentu potwierdzającego okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach