Przetargi.pl
Dostawa znaków i tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16400 Suwałki, ul. Sejneńska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 566 78 55 , fax. 87 565 99 26
  • Data zamieszczenia: 2018-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
    ul. Sejneńska 84
    16400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 566 78 55, fax. 87 565 99 26
    REGON: 20066207700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.suwalki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa znaków i tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków i tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wymienione w kosztorysie ofertowym ilości znaków oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia mniejszej ilości znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego niż podane ilości szacunkowe. Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionych ilości znaków oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do wartości złożonej przez Wykonawcę oferty. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Wszystkie dostarczone wyroby winne być opakowane w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem w czasie transportu do siedziby Zamawiającego. Każdy dostarczony znak drogowy oraz każda konstrukcja wsporcza musi posiadać tabliczkę znamionową zawierającą: a. numer i datę normy; b. datę produkcji; c. klasy istotnych właściwości wyrobu; d. nazwę, znak handlowy i inne oznaczenia identyfikujące producenta lub dostawcę jeśli nie jest producentem; e. znak budowlany „B” i „CE”; f. numer aprobaty technicznej IBDiM; g. numer certyfikatu zgodności i numer jednostki certyfikującej; h. znak Zamawiającego „ZDIZ w Suwałkach” wykonany z folii I generacji, przy zachowaniu poniższych warunków: 1) oznakowania winny być wykonane w sposób trwały, wyraźny i czytelny z normalnej odległości widzenia; 2) całkowita powierzchnia naklejki nie powinna przekraczać 30,0 cm2; 3) czytelność i trwałość cechy na tylnej stronie tarczy znaku nie powinna być niższa od wymaganej trwałości znaku; 4) naklejkę należy wykonać z folii nieodblaskowej. 6. Ceny ofertowe obejmują transport do siedziby Zamawiającego. 7. Ceny ofertowe poszczególnych znaków obejmują komplet mocowań, tj. obejmy, śruby, podkładki, zaślepki na otwory montażowe. 8. Ceny ofertowe urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego np. progu zwalniającego, obejmują komplet mocowań tj. np. w przypadku progu – kołki, śruby, podkładki, zaślepki na otwory montażowe. 9. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia pisemnego (przesłanego mail-em lub fax-em) zamówienia Zamawiającego. 10. Wykonawca udzieli: a) 7 - letniej gwarancji dla tablic z folii I generacji, b) 10 – letniej gwarancji dla tablic z folii II generacji, c) 10 – letniej gwarancji dla tablic z folii pryzmatycznej, d) rocznej gwarancji dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, licząc od dnia protokolarnego ich odbioru przez Zamawiającego. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za równoważne uznane będą rozwiązania przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony Specyfikacji Technicznej, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w Specyfikacji Technicznej. 12. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 13. Wykonawca zapewni w ramach zamówienia dostawę zamówionego asortymentu. Dostarczenie w miejscu przeznaczenia mogą odbywać się tylko w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku) w godzinach 8:00-14:00, w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca przed każdą dostawą poinformuje telefonicznie Zamawiającego o terminie dostawy zamawianego asortymentu. Informacja telefoniczna o terminie dostawy powinna być przekazana Zamawiającemu z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem. 14. Za szkody wynikłe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 15. Dostawy zakwestionowane pod względem jakości zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału z placu składowego Zamawiającego na własny koszt i dostarczenia znaków wolnych od wad w terminie 14 kalendarzowych dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 16. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy – Załącznik nr 9 do SIWZ. 17. Tabliczkę z nazwą ulicy z folii II generacji z obramowaniem aluminiowym należy wykonać wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34992300-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach w Banku PKO SA O/Suwałki nr 08 1240 3363 1111 0010 4425 3775 w terminie do dnia 07.11.2018 r. do godz. 10:00. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńskiej 82, (pokój nr 101) przed upływem terminu składania ofert. (Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - według Załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli dotyczy – według Załącznika nr 10 do SIWZ; 3. Informacja o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom - jeżeli dotyczy – według Załącznika nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach