Przetargi.pl
DOSTAWA ZNAKÓW, ELEMENTÓW OZNAKOWANIA, URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 818 863 163
  • Data zamieszczenia: 2019-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 818 863 163
    REGON: 16771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ZNAKÓW, ELEMENTÓW OZNAKOWANIA, URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę do siedzib :  Obwodu Drogowego w Puławach, ul. Dęblińska 27  Obwodu Drogowego w Annopolu, ul. St. Skały 24 następujących elementów oznakowania pionowego i urządzeń b.r.d.: a. tarcze znaków drogowych z grupy: A, B, C, D, E, F, G i T oraz tarcze tablic urządzeń b.r.d. U-21a/b wraz z uchwytami uniwersalnymi umożliwiającymi montaż tarcz do słupków, b. słupki do znaków, c. urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego z grupy U:  słupki prowadzące U-1a, U-1b,  punktowe elementy odblaskowe U-1c,  słupki krawędziowe U-2,  słupki przeszkodowe U-5a, U-5b,  znaki U-7, U-8, U-1f (przeznaczone na słupki U-1a, U-1b),  balustrady U-11a,  ogrodzenia U-12a (różnych typów), U-12b,  lustra drogowe U-18a, U-18b,  taśma ostrzegawcza U-22a,  pachołki drogowe U-23c,  separatory U-25a d. inne elementy związane z oznakowaniem dróg (podstawy gumowe do słupków znaków tymczasowych, znaki tymczasowe zwijane lub rozkładane, uchwyty do znaków, folia odblaskowa samoprzylepna). Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik H), w sposób gwarantujący należytą jakość. 3. Wzory i wszelkie parametry techniczne powinny być zgodne z następującymi rozporządzeniami: a. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31. lipca 2002 w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. nr 170, poz. 1393 z późn. zmian.) b. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3. lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. nr 220 poz. 2181 z późn. zmian.) 4. Okres gwarancji dla wyrobów objętych niniejszym zamówieniem wynosi: a. Dla tarcz znaków z folią pryzmatyczną fluorescencyjną: 10 lat, b. Dla tarcz znaków z folią typu 2: 10 lat, c. Dla tarcz znaków z folią typu 1: 1 – 7 lat (pkt. a – c dotyczy również tablic urządzeń b.r.d.), d. Dla urządzeń b.r.d.: nie mniej niż 2 lata (z wyjątkiem elementów z folii odblaskowych). 5. Szczegółowe zakresy poszczególnych dostaw uwzględniające podział na Obwody Drogowe będą każdorazowo określane w pisemnych zamówieniach przesłanych przez Zamawiającego faksem lub mailem. Wykonawca zrealizuje dostawę we wskazane miejsce w ciągu maksymalnie 20 dni od dnia przesłania zamówienia. 6. Podane w załączniku nr 1 do „Opisu przedmiotu zamówienia” (załącznik H) ilości dostaw są ilościami szacunkowymi. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych wyrobów pomiędzy asortymentami w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym 8. Rozliczenie dostaw następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie – formularzu cenowym Wykonawcy. 9. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczne ilości wykonanych dostaw. 10. Wykonawca dostarczy zamówione elementy oznakowania i urządzeń b.r.d. własnym środkiem transportu, w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie. 11. Na dostarczone materiały Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni od dnia zrealizowania poszczególnych dostaw przekaże osobie odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego następujące dokumenty: a. Gwarancję wyrobu. b. Krajową Ocenę Techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę (lub aktualną Aprobatę techniczną) i Krajową Deklarację Właściwości Użytkowych. Złożenie przedmiotowych dokumentów będzie stanowiło podstawę do sporządzenia protokołów odbioru dostaw, warunkujących wystawienie przez Wykonawcę faktur. 12. Dostawy zakwestionowane pod względem jakości zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału z placów składowych Zamawiającego na własny koszt i dostarczenie materiałów wolnych od wad w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 13. Rozładunek znaków zapewni Zamawiający. Wykonawca telefonicznie z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem uzgodni z Zamawiającym datę odbioru dostawy celem zabezpieczenia możliwości rozładunku i odbioru dostarczonych elementów oznakowania i urządzeń b.r.d. przez pracowników Obwodu Drogowego. 14. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na dostawy elementów oznakowania, wykonanych przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze, niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. 15. Wykonawca zobowiązany jest w druku oferty przetargowej wskazać czy oferuje rozwiązania równoważne. 16. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 19. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie. 20. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczne ilości wykonanych dostaw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34992200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie do banku PKO Bank Polski S.A. na nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy PZP. 6. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2. pkt. 2)-5) Beneficjenta poręczenia / gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego" W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1988) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c) Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określona kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy PZP) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z Wykonawców – z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach