Przetargi.pl
Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z instalacją dla RDW Hrubieszów

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22500 Hrubieszów, ul. Grabowiecka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie
    ul. Grabowiecka
    22500 Hrubieszów, woj. lubelskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z instalacją dla RDW Hrubieszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: 1) Zadanie Nr 1: Dostosowanie oznakowania pionowego do PSOR nr 4063.237.2017 z dnia 27-09-2017 r. oraz nr 4063.239.2017 z dnia 30-10-2017 r. a) Dostawa, demontaż i montaż oznakowania pionowego zgodnie z przedmiarem, b) przestawienie istniejącego oznakowania w celu dostosowania do stanu określonego w projektach stałej organizacji ruchu dla poszczególnych dróg, c) słupki do znaków powinny być wykonane z rury stalowej (średnica zewnętrzna 60 mm i 70 mm ) ocynkowanej , minimalna grubość ścianki 2,9 - 3,2 mm z przyspawanymi kotwami w dolnej części słupka i wyposażone w plastikowy kapturek zabezpieczający przed dostawaniem się wody do jego wnętrza. Zamawiający dopuszcza zastosowanie słupków z nie przyspawanymi kotwami w zamian za kotwy umieszczone w otworach dolnej części słupka. d) Dostawa wraz z montażem barierek ochronnych U-12a typ "Lubelski" zgodnie z przedmiarem, e) dostawa wraz z montażem znaku drogowego wielkogabarytowego D-39 o wym. 4 000 mm x 3 500 mm oraz konstrukcji wsporczych przeznaczonych do montażu tego znaku. Konstrukcje powinny być wykonane jako kratowe, lub w sposób równoważny, zapewniający należytą stabilność i nośność znaku wraz z fundamentowaniem poniżej głębokości przemarzania, lecz nie mniej niż 1 m, f) demontaż elementów przewidzianych do zwrotu wraz z transportem ich na bazę Obwodów Drogowych w tym słupków do znaków drogowych oczyszczonych z betonu. Zabrania się odcinania słupków i pozostawiania ich utwierdzonej części w gruncie, - na drodze wojewódzkich nr 844 w m. Hrubieszów ul. Zamojska do OD w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18b, - na drogach wojewódzkich nr 844 odc. Witków – Dołhobyczów – granica państwa do OD w Tyszowcach ul. Wielka 103. g) Wymagana gwarancja jakości na lica znaków powinna wynosić co najmniej – 7 lat w przypadku stosowania folii odblaskowych typu 1 , 10 lat w przypadku stosowania folii odblaskowych typu 2 , 24 miesiące dla pozostałych elementów oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 2) Zadanie Nr 2: Poprawa bezpieczeństwa ruchu na podstawie PSOR nr 4063.60.2018 z dnia 03-04-2018 r. a) dostawa i montaż radarowego wyświetlacza dynamicznej prędkości pojazdu wraz z masztem i panelem fotowoltaicznym zgodnie z przedmiarem, b) uruchomienie oraz sprawdzenie działania całego systemu, c) Wymagana gwarancja jakości na dostarczone i zamontowane elementy urządzenia powinna wynosić co najmniej – 2 lata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34992200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w następującej wysokości: Dla zad nr 1 – 640,00 zł (słownie złotych: sześćset czterdzieści zł 00/100). Dla zad nr 2 - 320,00 zł (słownie złotych: trzysta dwadzieścia zł 00/100). Razem dla zad nr 1 i 2 – 960,00 zł (słownie złotych: dziewięćset sześćdziesiąt zł 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.( t.j Dz.U 2018.poz 110 z późn zmianami) 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4.W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2017 poz. 1876 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 5.Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 6.W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium. b) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A). c) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. d) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. e) Załącznik do druku oferty dot. rozwiązań równoważnych (w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych) (wzór – Zał. G).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach