Przetargi.pl
Dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz słupków do znaków drogowych dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Krzywa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 494 14 00
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Krzywa 3
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 494 14 00
    REGON: 36464857800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pukzawiercie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz słupków do znaków drogowych dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawą znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz słupków do znaków drogowych dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu”. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części: 1) Część nr 1: Dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu; 2) Część nr 2: Dostawa słupków do znaków drogowych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na jedną lub dwie części zamówienia. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6A i 6B do SIWZ. 5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości oraz spełniać wymogi zawarte w niniejszej SIWZ, w tym w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. 6. Wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pochodzące z bieżącej produkcji, a także muszą posiadać aktualny Krajowy Certyfikat Zgodności i Aprobatę Techniczną uprawniające do oznaczenia wyrobu znakiem budowlanym „B” nadawanym na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17.11.2016r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu oznakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016r. poz. 1966 z późn. zm.). 7. Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia: Zamówienie należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. nr 220, poz. 2181 z późn. zm.), a także zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 8. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia do nowych norm. 9. Warunki techniczne jakim powinny odpowiadać: 1) Znaki drogowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu: a) Znaki pionowe Zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. nr 220, poz. 2181 z późn. zm.) Punkt 1.2 - Wielkość, wymiary i widoczność znaków – przedmiotem zamówienia są znaki średnie, do wykonania lic znaków należy stosować materiały odblaskowe typu 2. Odwrotna strona tarczy znaku i tabliczki, jeżeli nie jest wykorzystywana do umieszczenia znaku dla jadących z przeciwnego kierunku, powinna mieć barwę szarą. Na odwrotnej stronie tarczy znaku należy umieścić informacje, zawierające dane identyfikujące producenta znaku, typ folii odblaskowej użytej do wykonania lica znaku, miesiąc i rok produkcji znaku. Punkt 1.3 – Barwa i odblaskowość znaków – całość zamówienia zgodnie załącznikiem do rozporządzenia Punkt 1.4 – Liternictwo znaków drogowych pionowych – całość zamówienia zgodnie załącznikiem do rozporządzenia. b) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. nr 220, poz. 2181 z późn. zm.) – Szczegółowe Warunki Techniczne dla Urządzeń Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i warunki ich umieszczania na drogach. 2) Słupki do znaków drogowych: Słupki ocynkowane nie pomalowane ø 60,3 mm, grubość ścianki słupka 2,9 mm. Górny koniec słupka należy zabezpieczyć zewnętrznym kapturkiem/daszkiem jednostronnym stalowym (ocynkowanym) lub z tworzywa sztucznego albo innego materiału o podobnych. 10. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 11. Zakres ilościowy określony w załącznikach nr 6A i 6B do SIWZ jest zakresem szacunkowym określonym przez Zamawiającego w celu obliczenia ceny oferty i może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 40%. W takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia jak i roszczeń o odszkodowanie lub innych. 12. W przypadku konieczności zakupu większej ilości odpowiednio znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz słupków do znaków drogowych lub niż określono w załącznikach nr 6A i 6B do SIWZ – Zamawiający może zwiększyć zakres zamówienia opisany w tych Załącznikach korzystając z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 13. Zakres opcji obejmuje 20 % wolumenu odpowiednio znaków drogowych urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz słupków do znaków drogowych. 14. Warunki skorzystania z prawa opcji: a) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego (prawa opcji) uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego; b) termin, w ciągu którego Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - w terminie trwania umowy; c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem - zamówieniem. Brak stosownego zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych); d) Zamawiający może skorzystać z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części. Wielkość ich będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego; e) wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy. 15. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 16. Wymagany minimalny okres gwarancji: Dla Części nr 1: - Dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu – 7 lat; - Dostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu – 1 rok. Dla Części nr 2: - Dostawa słupków do znaków drogowych – 7 lat. Okres udzielonej gwarancji jest równy okresowi rękojmi. 17. Przedmiot zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także wzory umów, odpowiednio dla każdej części zamówienia, które stanowią załączniki nr 4.1 i 4.2 do SIWZ. \
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34992200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. W/w Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach