Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4005950 , fax. 077 4005952
- Data zamieszczenia: 2009-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
ul. Armii Krajowej 36 36
45-071 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4005950, fax. 077 4005952
REGON: 00454028000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: mopr.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców świeżych do jednostek Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ziemniaków, warzyw i owoców świeżych do Domów Dziennego Pobytu prowadzonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu: - Dom Dziennego Pobytu Złota Jesień ul. Hubala 4 w Opolu wydaje ok. 180 obiadów dziennie - Dom Dziennego Pobytu Magda-Maria ul. Barlickiego 1-3 w Opolu wydaje ok. 110 obiadów dziennie. Wykaz oraz ilość zamawianych towarów jest zamieszczona w Załączniku Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sprzedaż i dostawa ziemniaków, warzyw i owoców świeżych odbywać się będzie zgodnie z zamówieniami częściowymi składanymi telefonicznie z 2 dniowym wyprzedzeniem. Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców świeżych odbywać się będzie transportem sprzedawcy i na jego koszt 3 razy w tygodniu. Dostarczany towar musi być świeży i pełnowartościowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032121001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007r Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferta zostanie uznana za odrzuconą. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofertach. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady: spełnia - nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia w formie oryginału bądź kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę (osoby), która (które) została (zostały) umieszczone w wykazie osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - podpis i pieczęć. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 - Oświadczenie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy warzyw i owoców
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa warzyw i ziemniaków
Dodano: 2016-05-04 - DOSTAWA ZIEMNIAKÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W OKRESIE DO 31 SIERPNIA 2016 R.
Dodano: 2016-04-27 - Dostawy warzyw i owoców
Dodano: 2016-01-19 - Dostawa warzyw,owoców i kiszonek do Zakładu Karnego w Głubczycach nr sprawy 220/03/2015
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Brzegu
Dodano: 2015-09-23 - Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców oraz warzyw przetworzonych
Dodano: 2015-06-10 - Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców oraz warzyw przetworzonych
Dodano: 2014-12-10 - Dostawy warzyw, owoców i kiszonek do Zakładu Karnego w Głubczycach, nr sprawy DKw - 220/07/2014
Dodano: 2014-12-02 - Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Brzegu
Dodano: 2014-06-10