Przetargi.pl
„Dostawa zestawu urządzeń wraz z oprzyrządowaniem do zdalnego odczytu wodomierz oraz materiałów montażowo-konstrukcyjnych i elektrycznych do ich montażu”.

Sądeckie Wodociągi Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Wincentego Pola
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 438 643, , fax. 184 438 304
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sądeckie Wodociągi Sp. z o.o.
    ul. Wincentego Pola 22
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 184 438 643, , fax. 184 438 304
    REGON: 49079783000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa zestawu urządzeń wraz z oprzyrządowaniem do zdalnego odczytu wodomierz oraz materiałów montażowo-konstrukcyjnych i elektrycznych do ich montażu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu urządzeń wraz z oprzyrządowaniem do zdalnego odczytu wodomierzy oraz materiałów montażowo-konstrukcyjnych i elektrycznych do ich montażu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części, tj.: 1) Część 1: Dostawa odbiorników (urządzeń) bateryjnych z możliwością podpięcia do stałego zasilania 2) Część 2: Dostawa materiałów montażowo-konstrukcyjnych do montażu urządzeń zdalnego odczytu wodomierzy 3) Cześć 3: Dostawa materiałów elektrycznych do montażu urządzeń zdalnego odczytu wodomierzy 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą może udzielić jednemu Wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, dwóch lub wszystkich części zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 5. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 6a – 6c do SIWZ – Projekt umowy. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: 1) Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm (nazw) podwykonawców, o ile są one znane. W przypadku braku tej informacji, zamawiający uzna, że Wykonawca sam zrealizuje zamówienie i nie będzie korzystał z podwykonawców przy jego realizacji. 3) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 4) Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. 13. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24 aa ust.1 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38291000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na platformie zakupowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – formularz świadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie to będzie zobowiązany przekazać każdy z Wykonawców. Powyższy dokument należy złożyć poprzez platformę zakupową lub w przypadku złożenia oferty w formie pisemnej - dostarczyć do siedziby Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 2.Pełnomocnictwo lub inny dokument z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach