Przetargi.pl
DOSTAWA ZESTAWU MIERNIKÓW STĘŻEŃ ZANIECZYSZCZEŃ POWIETRZA DO DRONA

Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla ogłasza przetarg

  • Adres: 41-803 Zabrze, ul. Zamkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 710 041 , fax. 322 710 809
  • Data zamieszczenia: 2019-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla
    ul. Zamkowa 1
    41-803 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 322 710 041, fax. 322 710 809
    REGON: 25945000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichpw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ZESTAWU MIERNIKÓW STĘŻEŃ ZANIECZYSZCZEŃ POWIETRZA DO DRONA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu mierników stężeń zanieczyszczeń powietrza do drona. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji asortymentowej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ zwanej dalej specyfikacją. 3. Zamawiający wymaga, aby zestaw mierników stężeń zanieczyszczeń powietrza znajdował się w jednej kompaktowej obudowie, umożliwiającej jej podczepienie do drona typu heksakopter. Masa zestawu mierników z obudową nie może przekraczać 2,5 kg, a jej najdłuższy wymiar 25 cm. 4. Oferowany zestaw musi być fabrycznie nowy, posiadać deklaracje zgodności i oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Dostarczony do Zamawiającego zestaw mierników musi być kompletny, aby po podłączeniu zestawu mierników w obudowie do drona były gotowe do pracy, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów. 6. W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy m.in. opakowanie, oznakowanie, ubezpieczenie, transport, dostawa do Zamawiającego oraz wszelkie gwarancje i naprawy gwarancyjne. 7. Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 12 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, wykonywany przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta. 9. Wykonawca będzie dokonywał napraw gwarancyjnych w swoim serwisie wskazanym w dokumencie gwarancyjnym chyba, że rodzaj uszkodzenia będzie wymagał naprawy w siedzibie Wykonawcy lub u autoryzowanego przedstawiciela producenta przedmiotu zamówienia. Koszty transportu do i z miejsca naprawy następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. Serwis i naprawy gwarancyjne (robocizna i dojazd) oraz wymiana części wykonywane będą na koszt Wykonawcy. 10. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 48 h. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do zdiagnozowania usterki lub awarii. 11. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia deklaracji zgodności, karty gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim oraz świadectwa testowania czujników. 12. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. 12.1. W przypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do parametrów produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej. 12.2. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot o cechach (parametrach) spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji. 12.3. W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji ze specyfikacji asortymentowej przedmiotu zamówienia (opisy, foldery, ulotki, certyfikaty, świadectwa jakości etc.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38300000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w art. 24 ust. 1 ustawy PZP muszą być spełnione odrębnie przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie. Pozostałe warunki szczegółowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia będzie udostępniony przez Zamawiającego na stronie internatowej wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP. 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.4.1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Na zawartość oferty składa się: 4.1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wzór druku stanowi zał. Nr 1 do SIWZ, 4.2. wypełnione i podpisane Oświadczenie – wzór druku stanowi zał. Nr 2 do SIWZ, 4.3. wypełniona i podpisana Specyfikacja asortymentowa– wzór druku stanowi zał. Nr 3 do SIWZ, 4.4. w przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt. 4.12.3. SIWZ, 4.5. stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru Wykonawcy (jeżeli dotyczy), 4.6. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika zgodnie z zapisami pkt. 11.4. SIWZ (jeżeli dotyczy). 4.7. dowody, o których mowa w pkt. 10.4.2. SIWZ (jeżeli dotyczy), 4.8. zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 10.4.1. lit c) SIWZ (jeżeli dotyczy). 5. Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 419 ze zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa winny być przez Wykonawcę złożone w oddzielnej kopercie z oznakowaniem „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” lub zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż w terminie składania ofert, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów wskazanych powyżej. 6. Zamawiający informuje, że w przypadku, kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji, kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 7. Zgodnie zaś z art. 8 ust. 3 ustawy Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy, to jest: nazwy (firmy) oraz adresów Wykonawców, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Stosownie do powyższego, jeżeli Wykonawca nie dopełni ww. obowiązków wynikających z Ustawy, Zamawiający będzie miał podstawę do uznania, że zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną informację, jako niepodlegającą ochronie i niestanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 8. Stosownie do § 16 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty oraz innych dokumentów w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym. Interpretacja treści dokumentów składnych w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski będzie realizowana w oparciu o przedmiotowe tłumaczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach