Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia ogłasza przetarg
- Adres: 05220 Zielonka, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 614 425 , fax. 227 614 446
- Data zamieszczenia: 2017-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7
05220 Zielonka, woj. mazowieckie
tel. 227 614 425, fax. 227 614 446
REGON: 1015399000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ZESTAWU MEBLI LABORATORYJNYCH WRAZ Z MONTAŻEM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż zestawu mebli laboratoryjnych do budynku Nr 52 w siedzibie zamawiającego m. Zielonka - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39180000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 2000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego w PKO BP S.A. Zielonka 10 1020 1042 0000 8302 0014 7793 w kwocie 2000,00 PLN zaznaczeniem numeru sprawy ZP/62/17/L3/KO Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowy + specyfikacja techniczna – Załącznik nr 1, 1A . 2. Formularz ofertowy – Załącznik nr 2. 3. Oświadczenie wykonawcy składane do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego – Załącznik nr 3 4. Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Art. 25a ust.1 ustawy PZP) – Załącznik nr 4 5. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Art. 25a ust.1 ustawy PZP) – Załącznik nr 5 6. Informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej (art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP) – Załącznik nr 6 7. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej (art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP) – Załącznik nr 7 8. Wykaz wykonanych dostaw – Załącznik nr 8 9. Istotne postanowienia umowy – Załącznik Nr 9
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli laboratoryjnych do NCBJ OR POLATOM
Dodano: 2024-02-26 - Dostawa mebli laboratoryjnych, w podziale na pakiety
Dodano: 2023-10-26 - Dostawa mebli laboratoryjnych
Dodano: 2023-02-28 - Dostawa mebli laboratoryjnych
Dodano: 2022-12-16 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych.
Dodano: 2022-09-16 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych
Dodano: 2022-09-10 - Dostawa i montaż dygestoria/szafy na odczynniki przeznaczone do Szkół Podstawowych Dzielnicy Białołęka w podziale na następujące części: Część 1 - dostawa dygestoria/szafy na odczynniki dla Szkoły Podstawowej nr 112 przy ul. Zaułek 34 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na start w Szkole Podstawowej nr 112”, Część 2 - dostawa i montaż Szafy (metalowa z odciągiem) na odczynniki dla nauczyciela dla Szkoły Podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie w ramach projektu pn. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 344”, realizowane przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT.
Dodano: 2021-03-24 - sprzedaż i dostarczenie mebli laboratoryjnych wraz z transportem, montażem, ustawieniem we wskazanych pomieszczeniach dla Centrum Nowych Technologii UW
Dodano: 2021-03-19 - SVA/G/4620-7/2020: Dostawa mebli laboratoryjnych dla pracowni analitycznych. Zadanie nr 12639 pn. Budowa budynku administracyjno-biurowo-magazynowego, modernizacja składu MPS laboratorium na terenie kompleksu wojskowego w Dębogórzu
Dodano: 2021-03-08 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych do pracowni analitycznej Katedry Chemii Analitycznej i Biomateriałów, znak sprawy – AEZ/S-104/2020
Dodano: 2021-03-02