Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza 18
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8428406 , fax. 059 8428406, 8412443
- Data zamieszczenia: 2015-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
Al. Sienkiewicza 18 18
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8428406, fax. 059 8428406, 8412443
REGON: 00014502300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawu bezzałogowego do pomiarów lidarowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga przeprowadzenia 3-dniowego szkolenia z obsługi fotogrametrycznej dla grupy 12 osób w siedzibie Zamawiającego w Słupsku przy ul. Niemcewicza 15a. b) Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie (teoria + praktyka) 13-dniowego szkolenia dla 8 osób w zakresie przygotowania pilotów dronów do zdobycia świadectwa kwalifikacji operatora bezzałogowego statku powietrznego uznawanego przez Urząd Lotnictwa Cywilnego w siedzibie Zamawiającego w Słupsku przy ul. Niemcewicza 15a. Szkolenie z punktu a) i b) mają się odbyć po dostarczeniu przedmiotu zamówienia, nie później niż do 30 listopada 2015r. c) Potwierdzenie dostarczenia sprzętu poprzedzone będzie testem funkcjonalności całej fotogrametrycznej platformy w szczególności nominalnych długości trwania nalotu. d) Wymagany okres gwarancji na platformę fotogrametryczną - nie krótszy niż 24 miesiące. e) Zakup stacji do pomiaru temperatury, ciśnienia, siły i kierunku wiatru. f) Dostarczenie oprogramowania treningowego wraz z niezbędnym sprzętem umożliwiające przeprowadzenie symulacji lotów dla platformy latającej poprzez aparatury sterujące. g) Dostarczony sprzęt winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 r., nieużywany i nienoszący śladów uszkodzeń. h) Oferowany zestaw winien posiadać certyfikat zgodności CE w języku polskim. 2. System (zestaw) składa się z następujących elementów: a) samolotu bezzałogowego, b) stacji kontroli naziemnej, c) oprogramowania stacji kontroli naziemnej, d) oprogramowania fotogrametrycznego do obróbki pozyskanych danych, e) niezbędnych akcesoriów. Poszczególne elementy systemu spełniają określone parametry w taki sposób, aby zapewnić maksymalną funkcjonalność, wydajność oraz kompatybilność. System głównie służyć ma do mapowania terenu (główne urządzenie rejestracyjne pionowo skierowane w dół). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385400002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres nieodpłatnego sparcia technicznego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa automatycznej precyzyjnej przecinarki do cięcia otolitów z tarczami diamentowymi, elektroniczną kontrolą prędkości, drogi i siły cięcia przeznaczonej do przygotowywania materiału biologicznego (otolitów ryb) do odczytów wieku metodą cienkich wycinków
Dodano: 2016-07-25 - Projekt, dostawa i montaż szaf sterowniczych i zasilających stanowisk dydaktycznych oraz wykonanie prac elektromontażowych w Laboratorium Maszyn i Systemów Okrętowych Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa końcówki (ostrza) do badań dylatometrycznych w gruncie i żerdzi wciskających CPT na potrzeby realizacji projektu pt. Projektowanie bezpośrednie kolumn CMC na podstawie badań polowych realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa aparatury i materiałów na potrzeby realizacji projektu pt. Projektowanie bezpośrednie kolumn CMC na podstawie badań polowych realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2016-01-28 - Dostawa aparatury badawczej i pomiarowej na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
Dodano: 2015-11-27 - Dostawa układu akwizycji danych z pomiarów z czujników ciśnienia i termopar
Dodano: 2015-10-16 - Dostawa aparatury naukowo - badawczej i urządzeń pomiarowych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-10-02 - CTM/BZ/ZZ/77/15 dostawa analizatora stanów logicznych
Dodano: 2015-08-06 - Dostawa aparatury badawczej
Dodano: 2015-08-05 - CTM/BZ/ZZ/76/15. Dostawa laboratoryjnego testera radiokomunikacyjnego
Dodano: 2015-08-05