Przetargi.pl
Dostawa zestawu 3 kotłów centralnego ogrzewania

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Michałowie ogłasza przetarg

  • Adres: 16-050 Michałowo, ul. Białostocka 70
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7131790 , fax. 085 7131790
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Michałowie
    ul. Białostocka 70 70
    16-050 Michałowo, woj. podlaskie
    tel. 085 7131790, fax. 085 7131790
    REGON: 05032574300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ZAKŁAD BUDŻETOWY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawu 3 kotłów centralnego ogrzewania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawu 3 jednakowych kotłów grzewczych (jednego producenta, oraz jednego modelu/typu) z podajnikami paliwa wykonanych ze stali kotłowej, opalanych węglem typu ekogroszek wraz z transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Michałowie, ul.Białostocka 70, 16-050 Michałowo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 446212207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent winien wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł. Dopuszczalne formy wniesienia wadium: 1) w pieniądzu przelewem na rachunek Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Michałowie BS Białystok Oddział Michałowo Nr 93 8060 0004 0550 0390 2000 0040, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczenia udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity : Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Wykonawcy, których oferty nie będą zabezpieczone wadium w dniu otwarcia ofert, zostaną wykluczeni z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki : a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity : Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity : Dz. U. z 2007, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Wykonawca przedstawi następujące dokumenty i oświadczenia : a) wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (cena oferty powinna być podana cyfrą i słownie, wyrażona w złotych polskich). Cena powinna być podana zgodnie z załączonym formularzem oferty, (załącznik nr 1 do SIWZ); b) dokumenty potwierdzające, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); c) oświadczenie własne oferenta, iż nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, (załącznik nr 2 do SIWZ); d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity : Dz. U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity : Dz. U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) dokumenty określające parametry jakościowe i techniczne oferowanych kotłów g) dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane kotły obowiązujących norm; h) deklarację zgodności na oferowane kotły; 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca przedstawi : a) oświadczenie własne oferenta, iż posiada doświadczenie trzyletnie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy oświadczenie, iż w tym okresie wykonał dostawę odpowiadającą swym rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, (załącznik nr 3 do SIWZ); 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedstawi : a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca przedstawi : a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity : Dz. U. z 2007r, Nr 223, pz. 1655 z późn. zm.) (załącznik nr 4 do SIWZ); b) oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity : Dz. U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) /osoby fizycznej/osoby prawnej/spółki komandytowej/spółki partnerskiej/ wypełnić właściwie, (załącznik nr 5 do SIWZ); c) dokument potwierdzający wniesienie wadium (potwierdzenie wpłaty lub oryginał dokumentu jeśli wadium zostało wniesione w innej formie); d) oświadczenia, zobowiązania, zaświadczenia oraz wykazy wymagane w specyfikacji. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkana poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8 ppkt 1 litera b,d,e, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę zamieszkania. 6. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.michalowo.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach