Przetargi.pl
Dostawa zestawów komputerowych, oprogramowania biurowego, akcesoriów komputerowych i sieciowych oraz odnowienie kontraktu serwisowego dla macierzy dyskowej

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20092 Lublin, ul. Obywatelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 814 635 300 , fax. 814 635 305
  • Data zamieszczenia: 2018-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie
    ul. Obywatelska 4
    20092 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 814 635 300, fax. 814 635 305
    REGON: 43012391300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wuplublin.praca.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawów komputerowych, oprogramowania biurowego, akcesoriów komputerowych i sieciowych oraz odnowienie kontraktu serwisowego dla macierzy dyskowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, oprogramowania biurowego, akcesoriów komputerowych i sieciowych oraz odnowienie kontraktu serwisowego dla macierzy dyskowej dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie, w zakresie: • Cześć 1 – Dostawa zestawów komputerowych; • Cześć 2 – Dostawa oprogramowania biurowego; • Cześć 3 – Dostawa akcesoriów komputerowych i sieciowych; • Cześć 4 – Odnowienie kontraktu serwisowego dla macierzy dyskowej NetApp FAS2220.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek wpłacić – przed upływem terminu składania ofert – wadium przetargowe w wysokości kwot wskazanych dla części, na które wykonawca składa ofertę, odpowiednio na kwotę: Dla Części 1: 1200,00 PLN Dla Części 2: 500,00 PLN Dla Części 3: 600,00 PLN Dla Części 4: 290,00 PLN 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP SA 1 Oddział w Lublinie, ul Krakowskie Przedmieście 14, 20-002 Lublin nr rachunku 49 1020 3147 0000 8302 0111 5591, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP.342-6/MKA/18 – Część …” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają przepisy ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełnione formularze ofertowe złożone na poszczególne części z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załączniki nr 2.1-2.4 do SIWZ 2. oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ 3. dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy kryteriów opcjonalnych (dodatkowych) określonych w Załącznikach nr 1.1-1.4 do SIWZ: a. karta katalogowa lub wydruk specyfikacji technicznej ze strony internetowej producenta – dotyczy Części 1, 2, 3 i 4; W przypadku, gdy ww. dokumenty nie zawierają wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji, należy dołączyć dodatkowe dokumenty takie jak: fragment instrukcji obsługi, fragment karty gwarancyjnej, fotografie, zrzuty ekranu, itd.; b. zrzuty ekranu z systemu diagnostycznego i/lub dokumentacja techniczna systemu diagnostycznego (instrukcja) – dotyczy Części 1; c. zrzuty ekranu z BIOS/UEFI i/lub dokumentacja techniczną (np. instrukcja płyty głównej) – dotyczy Części 1; d. zrzuty ekranu i/lub dokumentację techniczną oprogramowania narzędziowego producenta (np. kartę katalogową czy instrukcję obsługi) – dotyczy Części 1; e. certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net – wymaga się wydruku ze strony internetowej – dotyczy Części 1; f. Opis warunków realizacji kontraktu serwisowego dla wymagań dodatkowych – dotyczy Części 4. 4. pełnomocnictwo do reprezentowania: a. wymagane w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych do oferty dokumentów. b. wymagane w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej). UWAGA. pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony.) 5. pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa (jeżeli wykonawca zastrzega w ofercie tajemnicę przedsiębiorstwa). 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach