Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 65057 Zielona Góra, ul. Podgórna
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 32 87 656 , fax. 683 287 657
- Data zamieszczenia: 2018-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Podgórna
65057 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 32 87 656, fax. 683 287 657
REGON: 1544738200093 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-zielonagora.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawów komputerowych, komputerów przenośnych, projektora multimedialnego, drukarek do kart plastikowych i ręcznych czytników kodów kreskowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie I Dostawa komputerowych stacji roboczych wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2018 roku wraz z monitorami – 30 sztuk Zadania II Dostawa komputerów przenośnych wyprodukowanych nie wcześniej niż w II półroczu 2017 roku – 12 szt. Zadania III Dostawa projektora multimedialnego – 1 szt. Zadania IV Dostawa drukarek do kart plastikowych – 6 szt. Zadania V Dostawa ręcznych czytników kodów kreskowych – 22 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30210000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Dotyczy tylko zadania I i II: a) Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: dla Zadania I – 2 900,00 zł, słownie: dwa dziewięćset złotych; dla Zadania II – 1 400,00 zł, słownie: tysiąc czterysta złotych. b) Wadium winno być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 26 października 2018 roku do godz. 10:30 na zasadach określonych w art. 45 ust. 6-8 ustawy Pzp. c) W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wpłaty należy dokonać na poniższe konto (za termin wniesienia wadium zostanie przyjęta data uznania rachunku Zamawiającego): BGK/O Zielona Góra: 56 1130 1222 0030 2000 2320 0004. W tytule płatności należy wskazać, iż wpłata dotyczy: „wadium WAG-III.261.5.2018 ”. Wykonawca winien dodatkowo do oferty dołączyć dokument potwierdzający wpłatę wymaganej kwoty wadium, jeśli wniesienie wadium zostało dokonane w formie pieniądza. Przedmiotowy dokument nie stanowi części oferty. d) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż wskazana w pkt. c) Wykonawca winien przedmiotowy dokument dostarczyć w oryginale. e) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi wyraźnie wskazywać na wszystkie okoliczności jego utraty określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści dokumentu musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie Zamawiającego złożone w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonego oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych dla Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia. Ponadto do oferty należy załączyć oświadczenie podmiotu/ów (na zasoby których Wykonawca powołuje się przy spełnieniu warunków udziału w postępowaniu) o braku podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy i spełnieniu warunku w zakresie w jakim udostępnia zasoby.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 30 szt. zestawów komputerowych składających się z komputera przenośnego, monitora, stacji dokującej, klawiatury, myszy i zestawu słuchawkowego.
Dodano: 2020-09-15 - Dostawa zestawów komputerowych, akcesoriów komputerowych oraz Extanderów HDMI dla Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
Dodano: 2019-10-30 - Dostawa zestawów komputerowych, komputerów przenośnych, projektora multimedialnego, drukarek do kart plastikowych
Dodano: 2018-06-19 - „Dostawa sprzętu komputerowego na rzecz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie”
Dodano: 2017-10-20