Szpital Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60479 Poznań, ul. Juraszów
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8212 359, 61 8212 267 , fax. 61 8212 359, 61 8233 451
- Data zamieszczenia: 2019-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
ul. Juraszów 42570
60479 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8212 359, 61 8212 267, fax. 61 8212 359, 61 8233 451
REGON: 29220900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawów komputerowych dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa zestawów komputerowych dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do Specyfikacji - formularzu cenowym. Na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Specyfikacji a obejmujący: a) dostarczenie, zamontowanie, uruchomienie Sprzętu na własny koszt i własnym staraniem, b) przekazanie Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i zasad konserwacji sprzętu, kart gwarancyjnych w języku polskim c) przekazanie Zamawiającemu na etapie zawarcia umowy przed przystąpieniem do jej realizacji kserokopii aktualnych certyfikatów dopuszczających dostarczany sprzęt do stosowania w jednostkach służby zdrowia, d) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji, w siedzibie Zamawiającego, w liczbie wskazanej przez Zamawiającego odpowiednio w załączniku do umowy e) udzielenie gwarancji jakości sprzętu na okres wskazany w § 13 umowy i na warunkach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku do umowy, f) wykonywanie w okresie gwarancji: serwisu gwarancyjnego i okresowych przeglądów (zgodnie z wytycznymi producenta sprzętu w tym zakresie), bez pobierania z tego tytułu odrębnych opłat Maksymalny termin realizacji zamówienia: 4 tygodnie od daty zawarcia umowy przy uwzględnieniu zapisów odpowiedniego działu Specyfikacji (termin realizacji jest kryterium punktowanym). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. W zakresie wskazanym w 8.4 1) 2 i 3 – na zasadach w nich opisanych. 3. Formularz ofertowy, 4. Formularz cenowy, 5. Dokument lub odpis dokumentu potwierdzającego umocowanie osoby/osób do reprezentowania Wykonawcy w zakresie podpisywania oferty, 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-18 - „Zakup stacji komputerowych, monitorów oraz niezbędnego wyposażenia informatycznego”
Dodano: 2024-03-29 - „Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych”
Dodano: 2023-12-10 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-04-25 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Koninie
Dodano: 2022-12-07 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR”
Dodano: 2022-08-11 - Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego pn. „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2022-08-05 - Dostawa notebooka wraz z zasilaczem
Dodano: 2021-11-10 - Przedmiotem niniejszej umowy jest zakup (dostawa): DELL Optiplex 3280 AIO 21.5inch FHD i5-10500T 8GB 256GB SSD W10P 3YBWOS- 65 sztuk
Dodano: 2021-03-31 - Dostawa laptopów w celu realizacji projektu pn.: „Szkoła w domu. Wsparcie kształcenia na odległość w powiecie wrzesińskim.
Dodano: 2021-03-08