Przetargi.pl
Dostawa zestawów do przeszukań

Jednostka Wojskowa 4228 ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 455 75 53 , fax. 12 455 75 53
  • Data zamieszczenia: 2014-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4228
    ul. Montelupich 3 3
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 455 75 53, fax. 12 455 75 53
    REGON: 12139041500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.3rblog.wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawów do przeszukań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych urządzeń do przeszukań realizowana zgodnie z treścią niniejszego opisu; 2. Dostarczone urządzenia muszą być produktem klasy I (fabrycznie nowym), być wyprodukowanym w 2013 roku, spełniać wymagania jakościowe dla tego typu wyrobów. 3. Odbioru jakościowego w imieniu Zamawiającego dla zadań od 1 do 4, dokona Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe - wskazane przez Zamawiającego, poświadczając ten fakt podpisem na protokole odbioru. W procedurze tej dopuszcza się udział przedstawiciela Zamawiającego i Odbiorcy. 4. Fakt podpisania protokołu odbioru przez przedstawiciela RPW nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku z obowiązku dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami umowy. 5. Konstrukcja i właściwości urządzeń powinny umożliwić ich eksploatację niezależnie od pory doby oraz warunków atmosferycznych w temperaturach zewnętrznych od -25oC do 45oC; 6. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w częściach (zadaniach) Zadanie 1: 3 (trzy) zestawy lusterek inspekcyjnych. Pojedynczy zestaw lusterek inspekcyjnych powinien składać się z niżej wymienionych elementów: - Ramię teleskopowe długości po złożeniu max. 45 cm i po rozłożeniu min 145 cm ze stałym podświetleniem LED (bryzgoszczelnym) i ruchomą głowicą (uchwytem) umożliwiającą zamontowanie niżej wymienionych akcesoriów wchodzących w skład zestawu; - Lusterko inspekcyjne fi 35 ÷ 45 mm; - Lusterko inspekcyjne fi 55 ÷ 70 mm; - Lusterko inspekcyjne fi 130 ÷ 150 mm; - Lusterko inspekcyjne wypukłe fi 130 ÷ 150 mm; - Lusterko inspekcyjne prostokątne 55 ÷ 65 mm x 100 ÷ 120 mm; - Magnes neodymowy do odzyskiwania (wydobywania) elementów metalowych; - Trwałe opakowanie, zabezpieczające przed uszkodzeniami mechanicznymi, wpływem czynników zewnętrznych (woda, zapylenie) oraz umożliwiające przechowywanie i przenoszenie ww. zestawu; Zadanie 2: 3 (trzy) komplety videoendoskopów. Videoendoskop z giętką końcówką i wyświetlaczem LCD posiadającym możliwość sterowania kątem odchylenia końcówki roboczej z możliwością utrwalania obrazu w postaci zdjęć i filmów video zapisywanych w pamięci zewnętrznej o właściwościach: - Kolorowy wyświetlacz LCD o przekątnej 3,5÷4 cala oraz rozdzielczości 640 x 480 pixeli; - Możliwość sterowania końcówką roboczą w płaszczyznach prawo/lewo min 100o, odchylenie końcówki w pionie góra/dół min 100 stopni; - Kąt widzenia min 70 stopni w płaszczyźnie poziomej i pionowej; - Sterowanie końcówką roboczą za pomocą joysticka, możliwość robienia zdjęć i nagrywania filmów; - Kopiowania, usuwania plików i folderów, możliwość dokonywania notatek, opisów zdjęć, możliwość automatycznego dodawania do plików zdjęć daty i godziny ich wykonania; - Możliwość blokady artykulacji sondy (trwałego ukierunkowania obrazu z sondy); - Płynny zoom min 3x; - Średnica końcówki roboczej max fi 6,2 mm; - Długość końcówki roboczej (sondy) 1,5 ÷ 2 m; - Rozdzielczość zdjęć nie mniejsza niż 640 x 480 pixeli (format JPG); - Rozdzielczość filmów nie mniejsza niż 320 x 240 pixeli (kompresja MPEG 4); - Dodatkowe oprogramowanie umożliwiające przetwarzanie na PC zebranego materiału, jego edycję (dodawanie notatek, zaznaczeń) oraz katalogowanie i archiwizowanie; - Zapis obrazu w pamięci wewnętrznej typu flash z możliwością przesłania na PC poprzez złącze USB 2,0 (kabel w komplecie) lub zewnętrznej na kartach SD/SDHC, pamięci zewnętrznej typu pendrive nie mniejszych 2 GB; - Zasilanie akumulatorowe zapewniające pracę urządzenia w trybie ciągłym przez min. 3 godziny na jednym komplecie akumulatorów; - 2 kpl. akumulatorów litowo-jonowych z ładowarką; - Możliwość zasilania urządzenia z sieci ~ 230 V (poprzez zasilacz); - Wydajne oświetlenie (zamontowane w sodzie) o sterowanym natężeniu ręcznym i automatycznym, umożliwiającym prowadzenie inspekcji w całkowitej ciemności; - System obrazu video PAL; - Wzmocniona konstrukcja sondy zwiększająca jej odporność na uszkodzenia mechaniczne; - Zwiększona odporność urządzenia na pracę w środowiskach niebezpiecznych (słona woda, benzyna, olej napędowy, inne materiały ropopochodne, opary zapylenie), spełniająca wymagania normy MIL - STD 810 F; - Możliwość samodzielnego podłączenia do urządzenia (przez użytkownika) innych sond (kompatybilnych z urządzeniem, ale o innych długościach, sondy wymienne); - Instrukcja obsługi i konserwacji urządzenia w języku polskim; - Waga videoendoskopu z zamontowanymi akumulatorami gotowego do pracy, nie większa niż 2 kg; - Trwałe opakowanie, zabezpieczające przed uszkodzeniami mechanicznymi, wpływem czynników zewnętrznych (woda, zapylenie) oraz umożliwiające przechowywanie i przenoszenie ww. zestawu (wraz z dodatkowymi akumulatorami, ładowarką, zasilaczem okablowaniem itp.). W ramach realizacji zamówienia Wykonawca przeprowadzi nieodpłatne szkolenie z obsługiwania i bezpiecznego użytkowania dostarczonych urządzeń wg zaakceptowanego przez Zamawiającego planu szkolenia w miejscu jego dostawy. Zadanie 3: 3 (trzy) detektory przemytu. Detektor przemytu - ręczne urządzenie emitujące wiązkę promieniowania gamma, umożliwiającego wykrycie i analizę różnic w gęstości badanego materiału poprzez porównanie z danymi wzorcowymi zapisanymi w pamięci urządzenia o właściwościach: - Umożliwiający wykrywanie materiałów wybuchowych, radioaktywnych, broni, narkotyków, oraz ukrytych przestrzeni (schowków); - Musi posiadać zdolność przenikania w różnych rodzajach metalu (stal, aluminium, miedź i ich stopy), tworzywach sztucznych, gumie i drewnie; - Waga urządzenia gotowego do pracy wraz z akumulatorami do 2kg; - Wyświetlacz LCD z podświetleniem; - Wzmocniona konstrukcja urządzenia zwiększająca jego odporność na uszkodzenia mechaniczne, upadek; - Zwiększona odporność urządzenia na pracę w środowiskach niebezpiecznych (słona woda, benzyna, materiały ropopochodne, opary, zapylenie); - Wyjście audio dla słuchawek; - Zasilanie akumulatorowe zapewniające pracę urządzenia w trybie ciągłym przez min. 3 godziny na jednym komplecie akumulatorów; - 2 kpl. akumulatorów litowo-jonowych z ładowarką; - Czas aktywności źródła promieniowania przenikliwego pozwalającego na prawidłową pracę urządzenia: min. 10 lat. - Alarm dźwiękowy; - Trwałe opakowanie, zabezpieczające przed uszkodzeniami mechanicznymi, wpływem czynników zewnętrznych (woda, zapylenie) oraz umożliwiające przechowywanie i przenoszenie ww. detektora (wraz z dodatkowymi akumulatorami, ładowarką). W ramach realizacji zamówienia Wykonawca przeprowadzi nieodpłatne szkolenie z obsługiwania i bezpiecznego użytkowania dostarczonych urządzeń wg zaakceptowanego przez Zamawiającego planu szkolenia w miejscu jego dostawy. Zadanie 4: 3 (trzy) komplety ręcznych bryzgoszczelnych lamp fluorescencyjnych. Ręczna bryzgoszczelna lampa fluorescencyjna o właściwościach: - Wzmocniona konstrukcja lampy zwiększająca jej odporność na uszkodzenia mechaniczne, upadek; - Zwiększona odporność lampy na pracę w środowiskach niebezpiecznych (słona woda, benzyna, materiały ropopochodne, opary, zapylenie); - Zasilanie akumulatorowe zapewniające pracę urządzenia w trybie ciągłym przez min. 3 godziny na jednym komplecie akumulatorów; - 2 kpl. akumulatorów litowo-jonowych z ładowarką; - Trwałe opakowanie, zabezpieczające przed uszkodzeniami mechanicznymi, wpływem czynników zewnętrznych (woda, zapylenie) oraz umożliwiające przechowywanie i przenoszenie ww. lampy (wraz z dodatkowymi akumulatorami, ładowarką). W ramach realizacji zamówienia Wykonawca przeprowadzi nieodpłatne szkolenie z obsługiwania i bezpiecznego użytkowania dostarczonych urządzeń wg zaakceptowanego przez Zamawiającego planu szkolenia w miejscu jego dostawy. Zadanie 5: 3 (trzy) komplety laserowych mierników odległości. Laserowy miernik odległości o właściwościach: - Zasięg dokonywanego pomiaru min 40 m; - Możliwość automatycznego obliczania powierzchni i kubatury; - Pamięć dokonanych pomiarów; - Znacznik np. laserowy, kierunku (punktu) dokonywania pomiaru; - Wzmocniona konstrukcja miernika zwiększająca jego odporność na uszkodzenia mechaniczne, upadek; - Zwiększona odporność miernika na pracę w środowiskach niebezpiecznych (słona woda, benzyna, materiały ropopochodne, opary, zapylenie); - Zasilanie akumulatorowe zapewniające pracę urządzenia w trybie ciągłym przez min. 3 godziny na jednym komplecie akumulatorów; - 2 kpl. akumulatorów litowo-jonowych z ładowarką; - Trwałe opakowanie, zabezpieczające przed uszkodzeniami mechanicznymi, wpływem czynników zewnętrznych (woda, zapylenie) oraz umożliwiające przechowywanie i przenoszenie ww. miernika (wraz z dodatkowymi akumulatorami, ładowarką).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351210008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 16.06.2014 r. do godz. 10:00, jedynie w odniesieniu do zadań 2 i 3 w wysokości: Zadanie 2 - 6 500,00 zł Zadanie 3 - 1 500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach