Przetargi.pl
Dostawa zasilacza UPS oraz monitora 24 cale do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie w ramach projektu: Określenie wpływu zróżnicowania budowy i właściwości gleby na wzrost i plon roślin w uproszczonej konserwacyjnej uprawie roli Nr 2012/07/07/B/NZ9/02340 finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki z podziałem na części: 1. zasilacz UPS 2. monitor 24 cale

Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-290 Lublin, ul. Doświadczalna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7445061 w. 110 , fax. 081 7445067
  • Data zamieszczenia: 2016-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
    ul. Doświadczalna 4 4
    20-290 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7445061 w. 110, fax. 081 7445067
    REGON: 00032638000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipan.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zasilacza UPS oraz monitora 24 cale do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie w ramach projektu: Określenie wpływu zróżnicowania budowy i właściwości gleby na wzrost i plon roślin w uproszczonej konserwacyjnej uprawie roli Nr 2012/07/07/B/NZ9/02340 finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki z podziałem na części: 1. zasilacz UPS 2. monitor 24 cale
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa zasilacza UPS oraz monitora 24 cale do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie w ramach projektu: Określenie wpływu zróżnicowania budowy i właściwości gleby na wzrost i plon roślin w uproszczonej konserwacyjnej uprawie roli Nr 2012/07/07/B/NZ9/02340 finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki z podziałem na części: 1. zasilacz UPS 2. monitor 24 cale Wartość szacunkowa zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 pzp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Część 1 Dostawa zasilacza UPS - 1 szt. Parametr, Wymagania minimalne Moc wyjściowa 400W Deklarowany czasz przy obciążeniu 100% 8 min Złącza 4 z podtrzymaniem bateryjnym, 1 z ochroną przeciwprzepięciową, 1 dla linii telefonicznych (RJ-11) Akumulatory 2 szt., 7Ah, czas pełnego ładowania max. 8h, max. czas przełączenia - 3 ms Budowa suma wymiarów UPSa nie powinna przekroczyć 720 mm (np. 120 mm + 220mm + 380 mm), nieprzekraczający wagi 13 kg Gwarancja 24 miesiące (gwarancja producenta) Część 2 Dostawa Monitora 24 cale - 1 szt. Parametr Wymagania minimalne Przekątna ekranu, rozdzielczość 24 cali, TFT IPS o rozdzielczości natywnej minimum 1920x1200 pikseli, maksymalny rozmiar piksela 0.270 mm Parametry obrazu Odwzorowanie 16,7 miliona kolorów, kontrast 1000:1, jasność min. 300 cd/m2 ,czas reakcji matrycy max. 8ms, kąty widzenia pionowe/poziome minimum 178 stopni, częstotliwość pozioma 30-83 kHz, częstotliwość pionowa 50-61 Hz (weryfikacja na podstawie dokumentacji technicznej producenta monitora) Wejścia wideo i inne 1x DVI-D, 1x VGA, 1x DP zintegrowany w obudowie monitora hub USB 2.0 o minimum 5 portach Obudowa i regulacja monitora Obudowa ekranu w kolorze czarnym regulacja wysokości ekranu, pochylenie ekranu w zakresie -4° / +21° (tzw. tilt), obrót względem osi pionowej 45° (tzw. swivel), zintegrowany zasilacz, waga maksymalna bez podstawy 4 kg Kable Kabel analogowy VGA o długości minimum 1,8m, kabel DVI o długości minimum 1,8m, kabel audio stereo - analogowy, USB 1,8m Gwarancja 36 miesięcy producenta w systemie next business day Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 14:00 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku. 2.Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i użytkowe, możliwość zastosowania i funkcjonalność - zawarte w niniejszej SIWZ. 3.Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 4.Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się od dnia następnego po dniu podpisania protokołu bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Stron. 5.W okresie gwarancji, o której mowa w ust. 5 Wykonawca: 5.1podejmie naprawę przedmiotu zamówienia / wymianę przedmiotu zamówienia na nowy, wolny od wad, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze licząc od dnia przesłania zgłoszenia usterki faksem lub mailem do serwisu Wykonawcy. 6.Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę gwarancyjną / wymianę przedmiotu zamówienia na nowy, wolny od wad w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia, przy czym w uzasadnionych przypadkach Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o przedłużenie tego terminu, wskazując przyczyny z jakich termin powyższy nie jest możliwy do dotrzymania. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, na okres naprawy gwarancyjnej, towaru zastępczego o parametrach i funkcjonalnościach co najmniej takich, które odpowiadają przedmiotowi zamówienia lub wyższych. 7.Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas naprawy przedmiotu zamówienia, przy czym Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po jej upływie, jeżeli zgłoszenie wady miało miejsce przed jej upływem. 8.W okresie gwarancji, wszelkie koszty związane w szczególności z: modyfikacjami, oględzinami, ekspertyzami, dojazdami itp., - w zakresie przedmiotu zamówienia, ponosi Wykonawca. 9.Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Rozwiązania równoważne: 1.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy rozumieć je tylko jako przykładowe, zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2.Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale IV SIWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 1 do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są nie gorsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3.Ewentualne, wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci, mają na celu określenie klasy produktu będącego opisem przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4.Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Rozdział V Zamówienia częściowe: 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia, zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Rozdział VI Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Rozdział VII Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia: 1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 4.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 pzp. Rozdział VIII Podwykonawstwo: 1.Zgodnie z art. 36 b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca wskazuje w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Informację w tym zakresie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi Wykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 pzp. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniechania jego własnych pracowników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302372805
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipan.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach