Przetargi.pl
Dostawa zamiatarki podwoziowej

Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Kopernika
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 279 600 , fax. 957 279 601
  • Data zamieszczenia: 2017-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.
    ul. Kopernika
    66470 Kostrzyn nad Odrą, woj. lubuskie
    tel. 957 279 600, fax. 957 279 601
    REGON: 21002292100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zamiatarki podwoziowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Informacje ogólne: 3.1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3.3. Zamawiający żąda wskazania w formularzu nr1, pkt. 11 do SIWZ podwykonawców wraz z zakresem zadania jaki będą realizować jeżeli Wykonawca przewiduje ich udział w realizacji zamówienia 3.4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 3.5. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców w trybie art. 38, ust.3 ustawy Pzp. 3.6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet realizacji zamówienia. 3.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 4. Pozostałe warunki: 4.1. Przedmiot zamówienia zamiatarka podwoziowa, nowa, nieużywana - rok produkcji nie wcześniej niż 2016. 4.2. Wykonawca uzgodni telefonicznie datę i godzinę dostawy sprzętu. 4.3. Lokalizacja dostawy: Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o., ul. Kopernika 4a, 66-470 Kostrzyn nad Odrą. 4.4. W ofercie należy podać: 4.4.1. wykaz autoryzowanych, zlokalizowanych na terenie Polski punktów serwisowych podwozia i zabudowy ofero-wanego urządzenia (nazwa, miejscowość i odległość w km od siedziby Zamawiającego). 4.4.2 Czas przyjazdu serwisu mobilnego w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym (wymagany przez zamawiającego - maksymalnie 2 dni robocze) od zgłoszenia drogą elektroniczną. 4.5. Zamawiający wymaga aby oferowane urządzenie objęte było co najmniej 24-miesięczną gwarancją. 4.6. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z urządzeniem: - instrukcji obsługi w języku polskim - książki serwisowej - wszelkich niezbędnych dokumentów spełniających wymagania ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym i pokrewnych, umożliwiających uczestniczenie urządzenia w ruchu drogowym, - dwóch kompletów kluczyków, - harmonogramu przeglądów podwozia i zabudowy, - katalogu części zamiennych wraz z rysunkami poglądowymi. 4.7. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia w zakresie: budowy i użytkowania pojazdu, okresowej obsługi technicznej, konserwacji pojazdu. 4.8. Pojazd musi być wyposażony zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym i pokrewnych. Wyposażenie pojazdu powinno obejmować m.in.: gaśnicę, apteczkę i trójkąt ostrzegawczy. Apteczka speł-niająca wymogi normy DIN 13164, gaśnica proszkowa (6 kg, produkcji polskiej), trójkąt ostrzegawczy, tablica wyróżniko-wa oznaczająca przewóz odpadów w przedniej części pojazdu. 4.9. Jeżeli szacowany czas naprawy w okresie gwarancyjnym na podstawie stwierdzonych usterek będzie dłuższy niż 2 dni robocze, wykonawca zapewni na czas naprawy dostawę urządzenia zamiennego o podobnych parametrach technicznych. Przez parametry podobne zamawiający rozumie parametry w zakresie +/- 25% od parametrów pojazdu naprawianego. 4.10. W czasie trwania gwarancji wykonawca ponosi wszystkie koszty wynikające z czynności serwisowych, w tym: koszty części zamiennych, koszty materiałów eksploatacyjnych (z wyłączeniem szczotek talerzowych i walcowych) koszty przeglądów, koszty konserwacji warunkujących obowiązywanie gwarancji w okresie jej trwania koszty związane z naprawą pojazdu, koszty związane z dojazdem serwisantów do usunięcia awarii koszty związane z transportem pojazdu do punktu serwisowego i z powrotem. 4.11. Zamawiający wymaga wskazania cen za serwisowanie zamiatarki w okresie pogwarancyjnym tj. jednostkowej ceny za 1 km dojazdu serwisu mobilnego oraz 1 roboczogodzinę pracy serwisanta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34921100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w zakresie tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. Formularz oferty technicznej 3. Wzór umowy 4. Oświadczenie – grupa kapitałowa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach