Przetargi.pl
Dostawa, zainstalowanie, skonfigurowanie macierzy dyskowej i urządzeń aktywnych oraz dostawa osprzętu sieciowo-informatycznego i oprogramowania dla Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o.

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2018-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
    Powstania Styczniowego 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, zainstalowanie, skonfigurowanie macierzy dyskowej i urządzeń aktywnych oraz dostawa osprzętu sieciowo-informatycznego i oprogramowania dla Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zainstalowanie i skonfigurowanie macierzy dyskowej w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o. wraz z przeniesieniem bazy danych i systemów oraz modernizacją macierzy i serwerów obecnie istniejących u Zamawiającego, skonfigurowaniem serwerów i urządzeń aktywnych oraz szkoleniem pracowników (Zadanie nr 1) oraz dostawa osprzętu sieciowo-informatycznego (Zadanie nr 2) i oprogramowania (Zadanie nr 3), zgodnie z Załącznikiem nr 1a do SIWZ - Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej, szkolenia określa Załącznik nr 1a do SIWZ - Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Wykonawca winien w kolumnie pn. „Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE” wpisać „TAK” lub „NIE” w celu potwierdzenia spełnienia parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie „Nazwa produktu i opis” zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny. W zakresie Funkcjonalności opcjonalnych (dodatkowo punktowanych) Wykonawca zobowiązany jest o wpisanie w kolumnie pn. "Potwierdzenie spełnienia warunków" wpisać jednego z przedstawionych określeń: "posiada możliwość przyszłej rozbudowy o taką opcję" lub "spełnia taką opcję w zakresie dostawy oferowanej macierzy" lub "nie posiada takiej opcji". 3. Dostawa odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy macierzy dyskowej (Zadanie nr 1) jest Dział Informatyki w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o. w lokalizacji Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy w Wejherowie, natomiast osprzętu i oprogramowania (Zadanie nr 2 i Zadanie nr 3) – Dział Informatyki i Informatyzacji Szpital Morski im. PCK w Gdyni. Prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia realizowane w poszczególnych lokalizacjach Spółki Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. – zgodnie z poz. nr 9 tabeli „Instalacja, konfiguracja, wdrożenie” Załącznika nr 1a do SIWZ - Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. 4. Oferowane elementy wyposażenia muszą być: fabrycznie nowe, nie używane wcześniej do prezentacji, z bieżącej produkcji, nie starsze niż z 2017 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 1a do SIWZ - Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 5. Oferowany sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystosowania po dostawie sprzętu zapytania do producenta z prośbą o weryfikację numerów seryjnych w celu sprawdzenia zgodności ze specyfikacją i zastrzega sobie prawo odstąpienia od podpisania Protokołu Odbioru w przypadku niespełnienia powyższych zapisów. 7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien: a) Dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, wnieść do wyznaczonych pomieszczeń, zamontować, uruchomić elementy zamawianego wyposażenia; b) Przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia opisane we Wzorze umowy (Załączniku nr 4 do SIWZ – Wzór umowy). c) Dostarczyć wraz z fakturą załącznik zawierający szczegółowy wykaz elementów składowych przedmiotu zamówienia wraz z ich cenami netto i brutto. 8. Na mocy art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta. W związku z powyższym wszystkie nazwy własne oprogramowania i sprzętu użyte w SIWZ należy traktować, jako określenie standardów parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego i należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”. 9. Wszelkie nazwy własne np. dotyczące urządzeń a także oprogramowania nie mogą być interpretowane jako ocena właściwości danego urządzenia czy programu, ani tym bardziej jako przesłanka uznania ich za lepsze od innych analogicznych urządzeń czy porównywalnego oprogramowania. 10. Wykonawca ma prawo zaoferować sprzęt i oprogramowanie o wyższych/lepszych parametrach. 11. W przypadku produktów określonych przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wyroby równoważne pod każdym względem, tj. parametrów, czasu działania, funkcji itp. W przypadku produktów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 12. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany wykazać równoważność w zakresie parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być spełnione na poziomie nie niższym niż parametry wskazane przez Zamawiającego w SIWZ. 13. Za oprogramowanie równoważne przyjmuje się oprogramowanie spełniające wszystkie funkcje, zgodnie z dokumentacją techniczną programów wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych powyżej. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania z oprogramowaniem wskazanym przez Zamawiającego jako standard. Z porównania musi jednoznacznie wynikać, iż produkt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od produktu wskazanego przez Zamawiającego. 14. W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanie lub sprzęt równoważny nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo-programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, również po odinstalowaniu lub odłączeniu oprogramowania lub sprzętu równoważnego. 15. Na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym i należy odczytywać je wraz z wyrazami „lub równoważne”.. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 16. Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30233141-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełnionego Zestawienia wyposażenia i parametrów wymaganych (Załącznik nr 1a do SIWZ). 2. Do oferty należy dołączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w cz. IX ust. 1 (załącznik nr 3 do SIWZ), ust. 3 (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz ewentualne pełnomocnictwa. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23), co inni Wykonawcy w tym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.* Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale. Wykonawca może złożyć ww oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 16818 i 1634) złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykaże, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach