Przetargi.pl
Dostawa z uruchomieniem i pełną obsługą techniczną systemu dezynfekcji wody.

Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 485 400 , fax. 857 485 627
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
    ul. Jana Kilińskiego 1
    15089 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857 485 400, fax. 857 485 627
    REGON: 28860400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa z uruchomieniem i pełną obsługą techniczną systemu dezynfekcji wody.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z uruchomieniem i pełną obsługą techniczną kompletnego, podłączonego oraz prawidłowo działającego systemu dezynfekcji wody (urządzenie dozujące, wodomierz impulsowy, punkt dozowania, instalacja podłączeniowa w punkcie poboru wody) polegająca na dozowaniu roztworu dwutlenku chloru (ClO2), do sieci ciepłej wody użytkowej w budynkach Domu Studenta nr 2 w Białymstoku ul. Waszyngtona 23. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również pełną i bezwarunkową gwarancję, obsługę techniczną eksploatacyjną oraz serwis gwarancyjny, w tym wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi, tj. koszty dojazdu, koszty załatwiania wszelkich formalności celnych związanych z importem części zamiennych, przesyłek kurierskich, koszty robocizny, materiałów etc. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie personelu Użytkownika w pełnym zakresie przedmiotowym objętym instrukcją użytkownika, które to świadczenia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania ogólne, wymagania dodatkowe, warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego zawiera Załączniki Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42912330-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: Dokument Numer Załącznika I. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 2. Szczegółowy opis prowadzenia robót jak również Specyfikację Wykonania i Odbioru Robót właściwą dla zastosowanej technologii, 3. Tabela Opisu przedmiotu zamówienia; warunki gwarancji Załącznik nr 2 4. Opcjonalnie: oświadczenie dot. równoważności - tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 3 5. Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Załącznik nr 4 6. Opcjonalnie: wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców – jeżeli dotyczy Załącznik nr 5 7. Opcjonalnie: pełnomocnictwo Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. II. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach