Przetargi.pl
Dostawa z montażem systemu monitoringu CCTV

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 66-213 Cibórz, Cibórz
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3419450 , fax. 68 3419494
  • Data zamieszczenia: 2023-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ
    Cibórz
    66-213 Cibórz, woj. lubuskie
    tel. 68 3419450, fax. 68 3419494
    REGON: 000292793
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciborz.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa z montażem systemu monitoringu CCTV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu monitoringu CCTV na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ w Ciborzu, obejmująca: 1) Przygotowanie schematu montażowego wraz z wykazem dostarczanych urządzeń i podłączeń oraz jego uzgodnienie z Zamawiającym.2) Dostawę sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia, wynikająca ze schematu montażowego3) Montaż systemu CCTV na bazie dostarczonego sprzętu, w zakresie wynikającym ze schematu montażowego4) Uruchomienie systemu CCTV – przeprowadzenie niezbędnych testów, prób i pomiarów.5) Przeszkolenie służb technicznych Zamawiającego w zakresie obsługi systemu CCTV.6) Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej.7) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na zakres zadań objętych przedmiotem zamówienia na okres wskazany w ofercie (min. 24 m-ce) (okres gwarancji jest jednym z kryterium oceny ofert). (Okres gwarancji liczony od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia).8) Świadczenie usługi serwisowej dla zakresu objętego przedmiotem zamówienia na okres udzielenia gwarancji. 9) Wykonawca obejmie, w ramach niniejszego zamówienia, serwisem zamontowane urządzenia przez okres udzielonej gwarancji wskazany w ofercie. Serwis winien obejmować wszelkie wytyczne producenta w tym m.in. częstotliwość serwisowania urządzeń, wymianę elementów objętych serwisem, w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji zamontowanych urządzeń oraz zapewniania utrzymania warunków gwarancji.10) Wykonawca obejmie w ramach niniejszego zamówienia, wsparciem technicznym na okres udzielonej gwarancji wskazany w ofercie.11) Wykonawca udzieli w ramach niniejszego zamówienia, licencje na oprogramowanie na okres udzielonej gwarancji wskazany w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32323500-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 12 300 złotych (słownie: dwanaście tysięcy trzysta złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdz. XII i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 17 1500 1810 1218 1006 0829 0000 z adnotacją: „Wadium – budowa systemu monitoringu CCTV”. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje przynajmniej 1 usługę polegającą na budowie środowiska teleinformatycznego wraz z dostawą urządzeń i oprogramowania systemu CCTV wartości minimum 500 000,00 zł ;2) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada certyfikat na projektowanie sprzedaż i wdrażanie rozwiązań teleinformatycznych „Świadczenie usług serwisowych i konsultingowych 27001:2017-06” lub równoważny;3) Wykonawca spełni warunek, jeżeli ma do dyspozycji osoby zdolne do wykonania zamówienia, w szczególności dysponuje co najmniej:a) Kierownikiem Projektu min. jedna osoba, która spełnia łącznie poniższe warunki: posiada znajomość metodyk zarządzania projektami potwierdzoną posiadaniem certyfikatu Prince2 Practitioner lub równoważnego wydanego przez niezależną organizację certyfikującą posiada znajomość metodyk zwinnych potwierdzonych zdanym egzaminem Scrum Master lub równoważnym posiada minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu i kierowaniu zespołemb) min 1 specjalistę inżyniera zatrudnionego na umowę o pracę, posiadającego zaświadczenie producenta lub autoryzowanego partnera (dystrybutora), potwierdzające wiedzę i kompetencje w zakresie oferowanych urządzeń oraz wykaże, że posiada certyfikat ukończenia szkolenia systemów CCTV wystawione przez autoryzowanego dystrybutora urządzeń potwierdzające posiadanie wiedzy z przedmiotowego zakresu w okresie ciągłym minimum 3 lata,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach