Przetargi.pl
Dostawa z montażem i uruchomieniem trzech automatów do sprzedaży biletów w Smoczej Jamie i Baszcie Sandomierskiej

Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki ogłasza przetarg

  • Adres: 31001 Kraków, Wawel
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 124 225 155 , fax. 124 215 177
  • Data zamieszczenia: 2019-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki
    Wawel 5
    31001 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 124 225 155, fax. 124 215 177
    REGON: 000276009
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa z montażem i uruchomieniem trzech automatów do sprzedaży biletów w Smoczej Jamie i Baszcie Sandomierskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzech sztuk stacjonarnych automatów biletowych wraz z oprogramowaniem służącym do sprzedaży papierowych biletów do Smoczej Jamy 2szt. i Baszty Sandomierskiej 1szt. na wzgórzu wawelskim (wraz z transportem do siedziby Zamawiającego). 1.2. Wymagania ogólne dotyczące całości dostawy: 1.2.1. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i zawierać komplet okablowania, by możliwe było poprawne i kompletne uruchomienie całości rozwiązania. 1.2.2. Wszelkie koszty montażu i podłączeń urządzeń ponosi Wykonawca. 1.2.3. Automaty stojące montowane do podłoża na zewnątrz. Dwie sztuki przed wejściem do Smoczej Jamy, jeden przy wejściu do Baszty Sandomierskiej na poziomie zero (zdjęcia miejsca montażu stanowią załącznik nr 1 do OPZ). Szczegóły montażu Wykonawca uzgodni z Zamawiającym na etapie wykonania. 1.2.4. Dostarczony automat musi zostać wyposażony w komplet materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do pracy urządzenia, tak aby w momencie odbioru przez Zamawiającego można było rozpocząć standardowe korzystanie z urządzenia. 1.2.5. Interface – obsługa i zakup biletu w języku polskim, angielskim, rosyjskim, niemieckim. 1.2.6. Automat przeznaczony będzie do sprzedaży jednorazowego biletu papierowego w taryfie zgodnej z wymaganiami Zamawiającego (przykładowa treść jaka powinna znaleźć się na bilecie stanowi załącznik nr 2 do OPZ). 1.2.7. Fiskalizacja zgodnie z obowiązującymi przepisami. 1.2.8. Możliwość instalacji systemu centralnego gromadzącego dane sprzedażowe i techniczne. 1.2.9. Automat o wymiarach 1660x555x277 mm (wys. szer. gł.), tolerancja: max (+/-)10%. Bezwzględnie wymagana gwarancja na dostarczone urządzenia (zamontowane, skonfigurowane i uruchomione) oraz wykonaną usługę montażu wynosi 3 lata (36 miesięcy), z zastrzeżeniem pkt. 14 SIWZ Kryteria oceny ofert, liczone od daty bezusterkowego odbioru odpowiednio: końcowego/częściowego Przedmiotu Umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42933000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty (sporządzony wg wzoru stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji) wraz z załącznikiem pt. wykaz sprzętu, zawierającym szczegółowe parametry oferowanego sprzętu w zakresie, co najmniej parametrów opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; 2. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, dotyczącej: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, zobowiązani są do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50, poz. 331, z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, jeśli Wykonawca złoży ww. oświadczenie wraz z ofertą wskazując, że nie należy do grupy kapitałowej z Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, (a więc również z Wykonawcami którzy złożyli oferty w toku postępowania). 3. Pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy (tylko w przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik, pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności (oryginału) lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach