Przetargi.pl
„DOSTAWA Z MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM EKRANU LEDOWEGO MAŁOPOLSKIEGO CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ w ramach projektu ZIEMIA – WODA – POWIETRZE Małopolskie Centrum Edukacji Ekologicznej w Ciężkowicach”

GMINA CIĘŻKOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 33-190 Ciężkowice, ul. Tysiąclecia 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 1462858240 , fax. 46285820
  • Data zamieszczenia: 2023-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CIĘŻKOWICE
    ul. Tysiąclecia 19
    33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie
    tel. 1462858240, fax. 46285820
    REGON: 851661151
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugciezkowice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „DOSTAWA Z MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM EKRANU LEDOWEGO MAŁOPOLSKIEGO CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ w ramach projektu ZIEMIA – WODA – POWIETRZE Małopolskie Centrum Edukacji Ekologicznej w Ciężkowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zamówienie obejmuje dostawę wraz montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego ekranu ledowego składającego się z paneli (kabinetów) o minimalnych parametrach technicznych opisanych poniżej:1) ściana LED o wymiarach nie mniejszych niż 4,75x2,8 m o minimalnej rozdzielczości 720x 432 piksele2) rozmiar kabinetu nie większy niż 960 x 960 x 100 mm,3) kabinet aluminiowy odlewany,4) pixel Pitch nie większy niż 6,7 mm,5) rozdzielczość pojedynczego modułu nie mniejsza niż 144x144 piksele,6) serwisowanie – od frontu,7) stopień ochrony: IP66 dla frontu i tyłu,8) ekran LED do stosowania na zewnątrz, przystosowany do pracy w temperaturze otoczenia od -40 do +60℃ - nie wymaga dodatkowej instalacji systemu chłodzącego i ogrzewającego, 9) jasność maksymalna nie mniejsza niż: 5900 cd/m2,10) kontrast nie mniejszy niż 7999:1,11) kąt widzenia minimum 155˚ w poziomie i 80˚ w pionie,12) maksymalny pobór mocy: nie więcej niż 590 W/kabinet,13) żywotność wyświetlacza nie mniej niż 100 000 h,14) waga pojedynczego kabinetu nie większa niż 29 kg,15) typ LED: 1R1G1B,16) w zestawie kontroler do ściany LED oraz źródło w postaci playera DS z możliwością zdalnego zarządzania kontentem,17) Dodatkowy zestaw serwisowy, na który składa się:a. pojedynczy moduł ekranu szt. 1,b. komplet akcesoriów zasilających tj. zasilacz, okablowanie (złącze do połączenia między modułami), zestaw do serwisowania modułu od przodu, 18) W zestawie uchwyty montażowe i podkonstrukcja do zawieszenia na elewacji oraz niezbędne okablowanie zasilające i sterujące. 19) Przygotowanie szablonów dla systemu DS.20) Opracowanie graficzne treści DS.2) Wykonawca będzie zobowiązany do montażu, instalacji, uruchomienia oraz przeprowadzenie szkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w celu przekazania wiedzy niezbędnej do prawidłowej konserwacji obsługi urządzeń. 4. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wykonany zgodnie z wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, wolny od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać aktualne aprobaty techniczne (jeśli dotyczy), gwarancje producenta (jeśli dotyczy), niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa (jeśli dotyczy) oraz winien spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów. Wykonawca wraz z dostawą dołączy deklarację zgodności przedmiotu zamówienia z normą bezpieczeństwa CE – należy przez to rozumieć certyfikat wydany przez upoważnioną instytucję certyfikującą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32351200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy P.Z.P., tj.:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:Krakowski Bank Spółdzielczy O/Ciężkowice Nr 09 8591 0007 0290 0000 2118 00204. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.5. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SWZ spowoduje odrzucenie Wykonawcy na podstawie art. 226 ust 1 pkt 14 ustawy PZP.6. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z zapisami art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Warunek ten, w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) o uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty posiadające doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy/usługi polegającej na dostawie wraz z montażem i uruchomieniem systemu multimedialnego z możliwością wyświetlania treści informacyjnych zawierającego minimum jeden ekran typu public display oraz minimum jedno urządzenie do odtwarzania i edycji treści informacyjnych o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach