Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł ogłasza przetarg
- Adres: 00-999 Warszawa, Jana Pawła Woronicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225478817 , fax. 225477384
- Data zamieszczenia: 2020-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł
Jana Pawła Woronicza 17
00-999 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225478817, fax. 225477384
REGON: 01041897300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tvp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa z montażem bramek obrotowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych i w pełni sprawnych technicznie: 1) bramek obrotowych niskich (wewnętrznych i zewnętrznych), 2) bramek uchylnych (wewnętrznych), 3) czytników zbliżeniowych kontroli dostępu, na terenie dwóch lokalizacji Zamawiającego, t.j. Zakład Główny TVP S.A. przy ul. J.P. Woronicza 17, 00-999 Warszawa oraz przy Placu Powstańców Warszawy 7, 00-039 Warszawa oraz udzielenie licencji na warunkach określonych w §13 Umowy; 2. demontaż starych urządzeń oraz przekazanie ich Zamawiającemu. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42961100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Razem z ofertą należy złożyć: a) dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; b) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte umocowanie osób podpisujących pełnomocnictwo do jego udzielenia; c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; d) dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawca jest zobowiązany złożyć bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.). Wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego wzór przedmiotowego oświadczenia. 3. Specyfikację Urządzenia, o której mowa w pkt 10.5.1 SIWZ Wykonawca jest zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni ww. Specyfikacji Urządzenia, zgodnie z przekazanym wzorem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana systemu kontroli dostępu w budynku Ministerstwa Spraw Zagranicznych przy Al. J.Ch. Szucha 21 w Warszawie
Dodano: 2023-11-29 - Modernizacja systemu kontroli dostępu w obiekcie Centrali NBP w Warszawie
Dodano: 2023-05-23 - Modernizacja systemu kontroli dostępu.
Dodano: 2021-06-15 - Montaż kontroli dostępu na Oddziale I Wewnętrznym.
Dodano: 2021-03-22 - Dostawa z montażem bramek obrotowych
Dodano: 2020-10-15 - Rozbudowa i modernizacja systemów zabezpieczeń w Polskim Radiu S.A. w Warszawie przy al. Niepodległości 77/85 (znak sprawy: BZP.B5.25.2020)
Dodano: 2020-10-08 - Rozbudowa Systemu Kontroli Dostępu (SKD) oraz świadczenie usługi utrzymania SKD w Ministerstwie Zdrowia
Dodano: 2020-10-07 - Rozbudowa Systemu Kontroli Dostępu (SKD) oraz świadczenie usługi utrzymania SKD w Ministerstwie Zdrowia
Dodano: 2020-09-23 - Rozbudowa systemu kontroli dostępu w wybranych obszarach budynku Teatru Wielkiego - Opery Narodowej – Etap I
Dodano: 2020-09-11 - Montaż Systemu Kontroli Dostępu w sekretariatach Ministerstwa Finansów
Dodano: 2020-08-07