Przetargi.pl
dostawa wzmacniacza

Ośrodek Badawczo - Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 81-109 Gdynia, ul. A. Dickmana 62
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6665318 , fax. 058 6665304
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Badawczo - Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej
    ul. A. Dickmana 62 62
    81-109 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6665318, fax. 058 6665304
    REGON: 00098823000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ctm.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa wzmacniacza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa wzmacniacza
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323430009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowania odpowiednim potencjałem tech?nicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamó?wienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków o których mowa w ust. 1 zamieszcza się w ogłoszeniu o zamówieniu i Siwz. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z § 9. 4. Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezento?wania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r.: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz składania ofert; 2. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania ma obowiązek złożyć dokumenty, o których mowa w ust. 1, w formie oryginału lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza teryto?rium Rzeczypospolitej Polskiej, może zastosować się do uregulowania § 2 ww. rozporządzenia. 4. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku pol?skim, jednak w szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawia?jący może wyrazić zgodę na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów również w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym lub w języku kraju, w którym zamó?wienie jest udzielane (art. 9 ust. 2 i 3 uPzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ctm.gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach