Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg
- Adres: 80952 Gdańsk, ul. Dębinki
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 583 491 248, , fax. 58 3492074, 3461178
- Data zamieszczenia: 2017-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
ul. Dębinki 7
80952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 583 491 248, , fax. 58 3492074, 3461178
REGON: 28864000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów używanych w Radiologii zabiegowej wraz z dzierżawą systemu napędowego do cewników do aterektomii dla UCK. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: a)Dostawa wyrobów używanych w Radiologii zabiegowej w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. b)Dzierżawa systemu napędowego do cewników do aterektomii o wymaganiach określonych w załączniku nr 8 do SIWZ. 2.Dostawa wyrobów medycznych opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy: 6 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do Działu Zaopatrzenia Medycznego. 3.Zamawiający wymaga, aby zaoferowane wyroby były kompatybilne z przedmiotem dzierżawy opisanym w załączniki nr 8 do SIWZ. 4.Wymienione w pkt. 1a wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku nr 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 5.Wymieniony w pkt. 1b system napędowy musi spełniać wymagania określone w załączniku nr 8 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z warunków granicznych określonych w załączniku nr 8 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 6.Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zawarte w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych w zakresie asortymentu wymienionego w załączniku 5 do SIWZ. 7.Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - dostarczenie dzierżawionego sprzętu w terminie 30 dni od podpisania umowy; - dokonanie instalacji dostarczonego przedmiotu dzierżawy u bezpośredniego użytkownika w terminie 7 dni od daty dostarczenia sprzętu; - przeprowadzenie szkolenia z obsługi w zakresie racjonalnej eksploatacji dostarczonego przedmiotu dzierżawy; - dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim: w formie wydrukowanej i w wersji elektronicznej na płycie CD (dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu najmu); - dostarczenie z pierwszą dostawą przedmiotu dzierżawy kopii certyfikatu i deklaracji zgodności zaoferowanego sprzętu; - zapewnienie obsługi serwisowej przedmiotu dzierżawy przez Wykonawcę, w tym przeglądy, konserwacje i naprawy w ramach czynszu dzierżawnego; - obsługa serwisowa świadczona przez podmiot, z siedzibą na terenie Polski, posiadający aktualną autoryzację producenta na świadczenie serwisu; - udzielenie 24 miesięcznej gwarancji (cały okres dzierżawy) na oferowany przedmiot dzierżawy; - możliwość zgłaszania awarii w dni robocze w godzinach 8:00 – 18:00. - usunięcie awarii lub wstawienie urządzenia zastępczego przez serwis Wykonawcy w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego. 8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33168000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa elastycznych jednorazowych endoskopów dla UCK
Dodano: 2022-10-18 - DOSTAWA TORU WIZYJNEGO DO OPERACJI LARYNGOLOGICZNYCH (Pakiet I) I SYSTEMU DO MAKROSKOPII – ARCHIWIZACJA CYFROWA (Pakiet II)
Dodano: 2022-04-27 - DOSTAWA BRONCHOFIBEROSKOPÓW W KOMPLECIE
Dodano: 2021-03-17 - DOSTAWA NARZĘDZI ENDOSKOPOWYCH
Dodano: 2021-02-15 - Dostawa narzędzi jednorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych wraz z dzierżawą systemów do chirurgii elektro-ultradźwiękowej dla UCK
Dodano: 2021-02-12 - Dostawa protez bariatrycznych oraz zestawów OTSC dla UCK
Dodano: 2021-02-04 - Dostawa protez bariatrycznych oraz zestawów OTSC dla UCK
Dodano: 2020-12-23 - DOSTAWA NARZĘDZI ENDOSKOPOWYCH
Dodano: 2020-10-22 - Dostawa narzędzi jednorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych wraz z dzierżawą systemów do chirurgii elektro-ultradźwiękowej dla UCK
Dodano: 2020-09-29 - „DOSTAWA SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO DLA PRACOWNI ENDOSKOPII”
Dodano: 2020-09-28