Przetargi.pl
DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH, ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI, SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO W PODZIALE NA ZADANIA - znak sprawy 37/PN/2018/ES

Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher ogłasza przetarg

  • Adres: 02637 Warszawa, ul. Spartańska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 449 406
  • Data zamieszczenia: 2018-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
    ul. Spartańska 1
    02637 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 449 406
    REGON: 28856700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spartanska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH, ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI, SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO W PODZIALE NA ZADANIA - znak sprawy 37/PN/2018/ES
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych, środków do dezynfekcji, sprzętu jednorazowego w podziale na zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części (zadania): Zadanie nr 1 – Dostawa strzykawek, igieł, kaniuli, Zadanie nr 2 – Dostawa jałowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku, Zadanie nr 3 – Rękawice medyczne diagnostyczne, Zadanie nr 4 – Rękawice medyczne diagnostyczne, Zadanie nr 5 – Wyroby medyczne różne, Zadanie nr 6 – Preparaty do dezynfekcji skóry przed zabiegami inwazyjnymi, Zadanie nr 7 – Dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, Zadanie nr 8 – Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, Zadanie nr 9 – Preparaty do dezynfekcji ran, skóry i błon śluzowych, Zadanie nr 10 –Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni, Zadanie nr 11 –Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, Zadanie nr 12 –Dostawa aparatu do przetaczania płynów typ IS, Zadanie nr 13 –Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz sprzętów, Zadanie nr 14 –Dostawa sprzętu jednorazowego, Zadanie nr 15 –Wyroby jednorazowego użytku, Zadanie nr 16 –Dostawa prześcieradeł celulozowych, Zadanie nr 17 –Dostawa jałowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku, Zadanie nr 18 –Dostawa jałowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku, Zadanie nr 19 –Odzież robocza dla personelu medycznego, Zadanie nr 20–Fartuchy, kombinezony ochronne, Zadanie nr 21–Rękawice ochronne, Zadanie nr 22 –Dostawa jałowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed terminem składania ofert w wysokości: dla zadania nr 1 – 1500,00 zł (słownie: złotych jeden tysiąc pięćset groszy 00/100), dla zadania nr 2 – 170,00 zł (słownie: złotych sto siedemdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 3 – 950,00 zł (słownie: złotych dziewięćset pięćdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 4 – 120,00 zł (słownie: złotych sto dwadzieścia groszy 00/100), dla zadania nr 5 – 150,00 zł (słownie: złotych sto pięćdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 6 –130,00 zł (słownie: złotych sto trzydzieści groszy 00/100), dla zadania nr 7 – 80,00 zł (słownie: złotych osiemdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 8 –30,00 zł (słownie: złotych trzydzieści groszy 00/100), dla zadania nr 9 – 430,00 zł (słownie: złotych czterysta trzydzieści groszy 00/100), dla zadania nr 10 –160,00 zł (słownie: złotych sto sześćdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 11 –13,00 zł (słownie: złotych trzynaście groszy 00/100), dla zadania nr 12 – 360,00 zł (słownie: złotych trzysta sześćdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 13 –150,00 zł (słownie: złotych sto pięćdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 14 –160,00 zł (słownie: złotych sto sześćdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 15 –70,00 zł (słownie: złotych siedemdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 16 – 600,00 zł (słownie: złotych sześćset groszy 00/100), dla zadania nr 17 – 45,00 zł (słownie: złotych czterdzieści pięć groszy 00/100), dla zadania nr 18 – 420,00 zł (słownie: złotych czterysta dwadzieścia groszy 00/100), dla zadania nr 19 – 470,00 zł (słownie: złotych czterysta siemdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 20 –190,00 zł (słownie: złotych sto dziewięćdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 21 –70,00 zł (słownie: złotych siemdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 22 – 10,00 zł (słownie: złotych dziesięć groszy 00/100),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ), 3) Oświadczenia, o których mowa w §10 ust. 1, 4) Dokument potwierdzający umocowanie osoby/osób podpisujących ofertę, 5) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia − pełnomocnictwo (w oryginale), które musi zawierać w szczególności wskazanie: oznaczenia postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika, 6) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – oryginał pełnomocnictwa − w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie − określający jego zakres. Pełnomocnik posługujący się pełnomocnictwem ma obowiązek złożyć wraz pełnomocnictwem dokument, z którego wynika uprawnienie osób, które udzieliły pełnomocnictwa, do reprezentowania Wykonawcy udzielającego pełnomocnictwa. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach