Przetargi.pl
Dostawa wyrobów medycznych ogólno szpitalnych

Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 087 830 , fax. 774 333 038
  • Data zamieszczenia: 2018-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie
    ul. Bohaterów Warszawy 34
    48300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 774 087 830, fax. 774 333 038
    REGON: 31344300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyrobów medycznych ogólno szpitalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych, zgodnie z wykazem asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części: Część nr 1 – dostawa bezpiecznych kaniul do żył obwodowych, bezpiecznych kaniul w systemie zamkniętym, obturatorów, koreczków, kraników trójdrożnych Część nr 2 – dostawa przyrządów jednorazowego użytku do przetaczania płynów oraz do podawania krwi i przedłużaczy do pomp infuzyjnych Część nr 3 – dostawa strzykawek jednorazowego użytku Część nr 4 – dostawa igieł do wstrzyknięć Część nr 5 – dostawa igieł tępych do pobierania i rozpuszczania leków Część nr 6 – dostawa aparatów do przygotowywania i pobierania leków, aparatów do pomp infuzyjnych do żywienia dojelitowego i pozajelitowego oraz koreczków dwufunkcyjnych Część nr 7 – dostawa rurek ustno - gardłowych Część nr 8 – dostawa sond Sengstakena Część nr 9 – dostawa osłonek lateksowych na głowice do badań USG Część nr 10 – dostawa woreczków do pobierania moczu u dzieci Część nr 11 – dostawa opasek identyfikacyjnych Część nr 12 – dostawa żelu do USG i EKG Część nr 13 – dostawa cewników urologicznych FOLEY, worków do dobowej zbiórki moczu, zatyczek oraz wieszaków do worków Część nr 14 – dostawa cewników urologicznych Nelaton i Tieman Część nr 15 – dostawa zestawów do szynowania moczowodów, cewników DUFOUR, cewników Foley 3-drożnych, zestawów do cystostomii, cewników wymiennych do nefrostomii i cystostomii Część nr 16 – dostawa zestawów do nefrostomii, cystostomii oraz koszyczków Dormia Część nr 17 – dostawa silikonowych cewników FOLEY Część nr 18 – dostawa akcesoriów zużywalnych do badań urodynamicznych do aparatu SOLAR BLUE firmy Medical Measurement System Część nr 19 – dostawa sterylnego żelu antyseptycznego do znieczulenia miejscowego Część nr 20 – dostawa zestawów do strzykawki automatycznej do podawania kontrastu Część nr 21– dostawa masek Cirrus Część nr 22 – dostawa masek oraz cewników do podawania tlenu Część nr 23 – dostawa cewników do odsysania Część nr 24 – dostawa resuscytatorów Część nr 25 – dostawa masek oddechowych wielorazowego użytku Część nr 26 – dostawa drenów łączących do odsysania wraz z łącznikiem Część nr 27 – dostawa laryngologicznych łopatek drewnianych Część nr 28 – dostawa cewników do karmienia przez nos Część nr 29 – dostawa zgłębników żołądkowych Część nr 30 – dostawa zgłębników żołądkowych z prowadnicą Część nr 31 – dostawa zgłębników do płukania żołądka Część nr 32 – dostawa zestawów do diagnostycznego płukania otrzewnej Część nr 33 – dostawa profesjonalnych ciśnieniomierzy Część nr 34 – dostawa ciśnieniomierzy dla dorosłych Część nr 35 – dostawa automatycznych opasek zaciskowych Część nr 36 – dostawa staz automatycznych ratunkowych ze wskaźnikiem czasu założenia Część nr 37 – dostawa termometrów bezkontaktowych do pomiaru cieplny ciała u dzieci i dorosłych Część nr 38 – dostawa papierów do EKG, KTG i USG Część nr 39 – dostawa sterylnych pałeczek do wymazów Część nr 40 – dostawa pojemników plastikowych do transportu moczu Część nr 41 – dostawa pojemników plastikowych do pobierania próbek kału Część nr 42 – dostawa worków stomijnych i akcesoriów do pielęgnacji Część nr 43 – dostawa fartuchów ochronnych foliowych Część nr 44 – dostawa rękawiczek ochronnych foliowych Część nr 45 – dostawa silikonowych zgłębników żołądkowych Część nr 46 – dostawa pojemników sterylnych do transportu moczu Część nr 47 – dostawa tamponów do antyseptyki skóry Część nr 48 – dostawa zgłębników do tamowania krwawienia z jamy nosowej Część nr 49 – dostawa przyrządów do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Deklarację Zgodności - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych ((DZ. U. 2017.211) art. 2 ust. 1 pkt. 11( oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi ) 2) Certyfikat Zgodności – Deklarację Zgodności WE dla każdego wyrobu oraz dla każdego elementu zestawu ( art. 2.1.8. ustawy o wyrobach medycznych „dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów, poświadczający przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi”): zgodnie z art. 29 i 30 ustawy o wyrobach medycznych - dla wyrobów medycznych : a/ klasy I z funkcją po miarową b/ klasy I sterylnej c/ klasy II a d/ klasy II b e/ klasy III f/ aktywnych wyrobów medycznych do implantacji g/ do diagnostyki in vitro z wykazu A h/ do diagnostyki in vitro z wykazu B 3) Formularz Zgłoszenia/ Powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych(DZ. U. 2017.211) art. 2.1 pkt. 2, pkt.45, art.2.4, art. 58, art. 59, art. 60, art. 61, art. 61a, art. 64, art. 100, art. 133, art. 134 oraz art.136) lub dokument potwierdzający przeniesienie danych z Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania do bazy danych EUDAMED o której mowa w art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych ( art. 133 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r (DZ. U. 2017.211), poz. 876 i 1918) 4) Materiały informacyjne - w języku polskim - dotyczące oferowanych wyrobów. W wymaganych materiałach informacyjnych zawierających nazwę producenta , wyraźne zdjęcie oferowanego wyrobu należy wyraźnie oznaczyć część oraz pozycję której dotyczą, a także wymagane parametry – zaznaczyć kolorowym zakreślaczem - określone w „Opisie przedmiotu zamówienia” w celu bezspornej weryfikacji oferowanego wyrobu z parametrami opisanymi przez Zamawiającego. Każdy parametr lub wymóg wymieniony w „Opisie przedmiotu zamówienia” musi mieć odzwierciedlenie w materiałach informacyjnych. 5) Oświadczenie, że oferowany wyrób/sprzęt posiada instrukcje obsługi/użycia w języku polskim oraz etykietę z nazwą wyrobu w języku polskim zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (DZ. U. 2017.211) oraz z Załącznikiem Nr 1 pkt. 8 i 13 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego -2016 r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych ( DZ. U. 2016 poz. 211) - załącznik nr 5 do SIWZ 6) Oświadczenie, że oferowane wyroby są zgodne z wymaganymi normami wymienionymi w SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ 7) Instrukcję dezynfekcji, mycia i sterylizacji – dotyczy wszystkich wyrobów przeznaczonych do wielorazowego użytku zgodnie z Załącznikiem Nr 1 pkt. 13.6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego -2016 r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych ( DZ. U. 2016 poz. 211) 8) Instrukcję obsługi – dotyczy części nr 35,36 9) Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej – dotyczy części nr 47 10) Karta charakterystyki produktu – dotyczy części nr 47 11) Oświadczenie producenta lub wykonawcy potwierdzajace okres gwarancji 24 miesiace – dotyczy części nr 37. 12) Próbki w ilości po 2 sztuki każdego oferowanego wyrobu w oryginalnym opakowaniu handlowym wraz z etykietą zawierającą nazwę wyrobu w języku polskim 13) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawiany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach