Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-535 Poznań, Polna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 419 294 , fax. 618 419 620
- Data zamieszczenia: 2018-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Polna 33
60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 419 294, fax. 618 419 620
REGON: 28884000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.http://dzp.gpsk.ump.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Embriologii (odczynniki,pożywki,zestawy do witryfikacji) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Embrologii, w podziale na n/w części: Część nr 1 - Odczynnki do aktywizacji oocytów Część nr 2 - Pipety iniekcyjne ICSI Część nr 3 - Zestawy do witryfikacji Część nr 4 - Pożywki hodowlane Część nr 5 - Pożywka do hodowli zarodków, pipety do denudacji Część nr 6 – Końcówki do pipet automatycznych 2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do specyfikacji stanowiącym integralną jej część. 3. W przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ Z OFERTĄ 1.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, który winien być złożony w formie oryginału. 1.2 Formularz asortymentowo-cenowy: Załącznik Nr 1 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału. 1.3 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: - ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, - ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz w potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 1.4 Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału oraz oświadczenie o spełnianiu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1.4 niniejszej specyfikacji składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa urządzenia do wykonywania barwień histochemicznych wraz z akcesoriami i odczynnikami
Dodano: 2024-01-08 - Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla jednostek UAM w Poznaniu
Dodano: 2023-11-21 - Dostawa (dzierżawa) do laboratorium SPZOZ w Gostyniu analizatorów biochemicznego i immunochemicznego wraz z usługami serwisowymi oraz materiałów do wykonywania badań laboratoryjnych.
Dodano: 2023-10-25 - Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatury
Dodano: 2023-09-25 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW ORAZ AKCESORIÓW, WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA
Dodano: 2023-09-07 - Dostawa odczynników do hematologii wraz z dzierżawą i serwisem aparatów
Dodano: 2023-08-30 - Dostawa odczynników, podłoży, pasków, testów lateksowych oraz paneli do identyfikacji wraz z dzierżawą analizatorów
Dodano: 2023-08-30 - ODCZYNNIKI LABORATORYJNE WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU II
Dodano: 2023-08-10 - Dostawa testów alergologicznych oraz dzierżawa analizatora do badań immunologicznych pracującego w trybie POCT
Dodano: 2023-07-17 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH I KALIBRACYJNYCH III
Dodano: 2023-02-27