Przetargi.pl
Dostawa wyrobów medycznych dla bloku operacyjnego

Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 087 830 , fax. 774 333 038
  • Data zamieszczenia: 2018-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie
    ul. Bohaterów Warszawy 34
    48300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 774 087 830, fax. 774 333 038
    REGON: 31344300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyrobów medycznych dla bloku operacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla bloku operacyjnego zgodnie z wykazem asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na części: Część nr 1 – dostawa akcesoriów zużywalnych kompatybilnych z urządzeniem do śródoperacyjnego monitorowania nerwów NIM 3.0 Response Część nr 2 – dostawa cewników Pezzera Część nr 3 – dostawa wyrobów medycznych do drenażu Część nr 4 – dostawa przewodów ssących Część nr 5 – dostawa zestawów do odsysania pola operacyjnego Część nr 6 – dostawa sterylnych pojemników oraz drenów do odsysania ran typu Redon Część nr 7 – dostawa siatek chirurgicznych do operacyjnego leczenia przepuklin Część nr 8 – dostawa elektrod do LigaSure Część nr 9 – dostawa drenów T – KHERA Część nr 10 – dostawa kateterów do embolektomii Część nr 11 – dostawa protez naczyniowych Część nr 12 – dostawa ostrzy chirurgicznych Część nr 13 – dostawa bezpiecznych trzonków do ostrzy chirurgicznych Część nr 14 – dostawa magnetycznych mat chirurgicznych jednorazowego użytku Część nr 15 – dostawa magnetycznych mat chirurgicznych wielorazowego użytku Część nr 16 – dostawa urządzeń do zdejmowania ostrzy chirurgicznych Część nr 17 – dostawa pojemników do zdejmowania ostrzy chirurgicznych wielorazowego uzytku Część nr 18 – dostawa włókien do lasera holmowego Część nr 19 – dostawa pętli do resektoskopu monopolarnego Karl Storz Część nr 20 – dostawa elektrod monopolarnych do resektoskopu producenta Olympus Część nr 21 – dostawa mankietów ciśnieniowych do szybkiej infuzji Część nr 22 – dostawa worków laparoskopowych Część nr 23 – dostawa klipsów polimerowych Część nr 24 – dostawa klipsów tytanowych wraz z dzierżawą klipsownic Część nr 25 – dostawa klipsów laparoskopowych Część nr 26 – dostawa narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku Część nr 27 – dostawa narzędzi laparoskopowych wielorazowego użytku Część nr 28 – dostawa elektrod czynnych do aparatów elektrochirurgicznych EMED Część nr 29 – dostawa elektrod neutralnych do aparatów ERBE Część nr 30 – dostawa elektrod neutralnych do aparatów EMED Część nr 31 – dostawa elektrod neutralnych do aparatów VALEYLLAB Część nr 32 – dostawa przyrządów do odsysania płynów z podłogi Część nr 33 – dostawa okularów ochronnych z wymiennymi szybkami dla personelu bloku operacyjnego Część nr 34 – dostawa okularów ochronnych z wymiennymi szybkami dla personelu bloku operacyjnego Część nr 35 – dostawa lejców naczyniowych Część nr 36 – dostawa szczotek chirurgicznych Część nr 37 – dostawa pojemników chirurgicznych na pobrany materiał do badań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej 2) Deklarację Zgodności - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (DZ. U. 2017.211) art. 2 ust. 1 pkt. 11( oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi ) 3) Certyfikat Zgodności – dla każdego wyrobu oraz dla każdego elementu zestawu ( art. 2.1.8. ustawy o wyrobach medycznych „dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów, poświadczający przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi”): zgodnie z art. 29 i 30 ustawy o wyrobach medycznych – dla wyrobów medycznych : a/ klasy I z funkcją po miarową b/ klasy I sterylnej c/ klasy II a d/ klasy II b e/ klasy III f/ aktywnych wyrobów medycznych do implantacji g/ do diagnostyki in vitro z wykazu A h/ do diagnostyki in vitro z wykazu B 4) Formularz Zgłoszenia/ Powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (DZ. U. 2017.211) art. 2.1 pkt. 2, pkt.45, art.2.4, art. 58, art. 59, art. 60, art. 61, art. 61a, art. 64, art. 100, art. 133, art. 134 oraz art.136) lub dokument potwierdzający przeniesienie danych z Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania do bazy danych EUDAMED, o której mowa w art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych ( art. 133 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010r (DZ. U. 2017.211) 5) Materiały informacyjne opracowane i podpisane przez producenta oferowanych wyrobów w języku polskim. W przypadku materiałów informacyjnych opracowanych przez producenta oferowanego wyrobu w języku innym niż język polski należy dołączyć tłumaczenie tych materiałów na język polski. W załączonych materiałach informacyjnych zawierających również zdjęcia oferowanych wyrobów należy wyraźnie oznaczyć parametry – kolorowym zakreślaczem – określone w Opisie przedmiotu zamówienia w celu bezspornej weryfikacji oferowanego wyrobu z parametrami opisanymi przez zamawiającego. Każdy parametr wymieniony w Opisie przedmiotu zamówienia musi mieć odzwierciedlenie w materiałach informacyjnych lub w instrukcji obsługi/użycia 6) Oświadczenie, że oferowany wyrób/sprzęt posiada instrukcje obsługi/użycia w języku polskim oraz etykietę z nazwą wyrobu w języku polskim zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (DZ. U. 2017.211) – załącznik nr 9 do SIWZ 7) Oświadczenie, że oferowane wyroby są zgodne z wymaganymi normami wymienionymi w SIWZ – załącznik nr 10 do SIWZ 8) Instrukcję obejmującą: czyszczenie, dezynfekcję i sterylizację niezbędnych do przygotowania wyrobu medycznego do zastosowania zgodnie z jego przeznaczeniem – zgodnie z normą PN EN ISO 17664:2005 “Sterylizacja wyrobów medycznych -- Informacje dostarczane przez wytwórcę w celu postępowania z wyrobami medycznymi przeznaczonymi do ponownej sterylizacji” oraz z Załącznikiem Nr 1 pkt. 13.6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego -2016 r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych ( DZ. U. 2016 poz. 211), dotyczy części nr 13, 15, 18, 19, 20, 24, 26, 27 9) Oświadczenie, że oferowane narzędzia bedą posiadały trwałe oznakowanie kodem literowym zamawiającego ZOZ NYSA 10) Oświadczenie producenta potwierdzającego kompatybilność zaoferowanych wyrobów z aparatem NIM 3.0 Response produkcji firmy Medtronic – dotyczy części nr 1 11) Instrukcję obsługi lub oświadczenia producenta informujące o ilości użyć włókien lasera holmowego – dotyczy części nr 18 12) Deklarację Zgodności z normą EN 166 – dotyczy części nr 33 i 34 13) Karty technicznej – dotyczy części nr 33 i 34 14) Oświadczenie producenta potwierdzającego przebieg opisanych procesów i użytych materiałów – dotyczy części nr 26 15) Dokument wydany przez producenta oferowanych wyrobów potwierdzającego; spełnienie norm EN ISO 7153-1, parametry stali oraz odporności na korozję – dotyczy części nr 26 16) Oryginalne katalogi wydane przez producenta zawierające zdjęcia lub ich kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem potwierdzające parametry oferowanych narzędzi potwierdzone – dotyczy części nr 26 Uwaga ! W przypadku, kiedy na podstawie dostarczonych dokumentów nie będzie można potwierdzić wszystkich żądanych parametrów – wymagań oferowanych wyrobów, Zamawiający wezwie Wykonawców do dostarczenia próbek.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach