GMINA OSIECZNA ogłasza przetarg
- Adres: 64-113 Osieczna, ul. Powstańców Wielkopolskich 6
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 65 535 00 16 , fax. +48 65 535 06 48
- Data zamieszczenia: 2023-02-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA OSIECZNA
ul. Powstańców Wielkopolskich 6
64-113 Osieczna, woj. wielkopolskie
tel. +48 65 535 00 16, fax. +48 65 535 06 48
REGON: 411050741 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieczna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów betonowych (postępowanie 2) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamó wienia jest dostawa wyrobó w betonowych wskazanych poniżej: Trylinka o gr. 12 cm bok 20 cm - 88.000 szt.Krawężnik drogowy 100x30x15 - 4.900 szt.Kruszywo niesortowane (piasek) - 2.900 tBeton B-10 - 650 m3Pod pojęciem „dostawa” należy rozumieć: wyrób betonowy, bądź kruszywo niesortowane, jego transport do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na terenie Gminy Osieczna i rozładunek.Dostawy wyrobów betonowych odbywać się będą wg sukcesywnie czynionych uzgodnień pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą na dostawę poszczególnego asortymentu.Zamawiający poinformuje Wykonawcę z siedmiodniowym wyprzedzeniem o zapotrzebowaniu na poszczególny asortyment.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:- dostawę kruszywa transportem o ładowności nie przekraczającej 16 t,- dostawę betonu jednorazowo nie więcej niż 4 m3.Wyroby betonowe nie mogą pochodzić z rozbiórek, muszą być fabrycznie nowe.Wskazane ilości są ilościami szacunkowymi, oznaczają ilość maksymalną, jaką Zamawiający zakupi w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 21.03.2023 r.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Poniec O/Osieczna Nr rachunku: 93 8682 0004 2600 0273 2000 0030. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego);- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego (czynność ta skróci czas badania ofert).5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis spełnienia warunku:W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Opis spełnienia warunku:Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.4) zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-20
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyrobów betonowych w roku 2024
Dodano: 2024-01-31 - "Sukcesywna dostawa materiałów drogowych na potrzeby ZGKiM w Śmiglu Sp. z o.o. dla realizacji kontraktu pn. Przebudowa alei Paderewskiego w Śmiglu"
Dodano: 2019-07-19 - Dostawa mieszanek mineralno-asfaltowych na potrzeby realizacji inwestycji pn. Kompleksowa modernizacja sieci wodociągowej na terenie gminy Śmigiel
Dodano: 2019-07-19 - Zakup materiałów drogowych
Dodano: 2019-05-10 - Zakup płyt drogowych
Dodano: 2019-04-25 - ZAKUP PŁYT DROGOWYCH
Dodano: 2019-04-16 - Zakup materiałów drogowych – kostki brukowej (II postępowanie)
Dodano: 2018-09-04 - Dostawa 450 sztuk płyt betonowych drogowych
Dodano: 2018-08-31 - Zakup materiałów drogowych – kostki brukowej
Dodano: 2018-08-08 - „Dostawa kruszywa na prace realizowane przez Zakład Wodociągowo-Kanalizacyjny w Śmiglu Sp. z o.o. w 2018 i 2019 roku.”
Dodano: 2018-07-30