Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia ze stali nierdzewnej do pomieszczeń Bloku Operacyjnego - Sali Operacyjnej nr VI w budynku E SPSK w Otwocku

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7794031 w. 477 , fax. 022 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2012-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7794031 w. 477, fax. 022 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia ze stali nierdzewnej do pomieszczeń Bloku Operacyjnego - Sali Operacyjnej nr VI w budynku E SPSK w Otwocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia ze stali nierdzewnej do pomieszczeń Bloku Operacyjnego - Sali Operacyjnej rr VI w budynku E SPSK w Otwocku Wykonanie i dostawa wyposażenia wykonanego ze stali nierdzewnej wg PN - EN 10088 nr. 1.4301 (AISI 304, 0H18N9). Ogólny zakres zamówienia 1. Dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego i transport na miejsce przeznaczenia 2. Przekazanie wykonanego wyposażenia do eksploatacji 3. Przekazanie i odbiór dokumentacji (deklaracje zgodności, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi dla wyrobów medycznych, wykaz środków do czyszczenia i dezynfekcji) Wykaz wyposażenia ze stali nierdzewnej w poszczególnych pomieszczeniach Bloku Operacyjnego Sali Operacyjnej Nr VI w budynku E. Blok Operacyjny Sala Operacyjna Nr VI 1. Sala operacyjna; Lp Opis przedmiotu Sztuk Uwagi 1.1 Szafka (wózek) z drzwiami na narzędzia 3 Załącznik nr 5 pkt. 1 1.2 Wózek z dwoma szufladami 1 Załącznik nr 5 pkt. 3 1.3 Podest jednostopniowy 120 mm 1 Załącznik nr 5 pkt. 4 1.4 Podest jednostopniowy 250 mm 1 Załącznik nr 5 pkt. 5 1.5 Podest jednostopniowy 300 mm 1 Załącznik nr 5 pkt. 6 1.6 Stolik opatrunkowy 3 Załącznik nr 5 pkt. 7 1.7 Stolik typu Mayo 1 Załącznik nr 5 pkt. 14 1.8 Taboret podnoszony hydraulicznie 5 Załącznik nr 5 pkt. 8 1.9 Taboret z oparciem podnoszony hydraulicznie 2 Załącznik nr 5 pkt. 13 1.10 Wózek zabiegowy z nadstawką 1 Załącznik nr 5 pkt. 10 1.11 Stojak do kroplówek 4 Załącznik nr 5 pkt. 17 1.12 Wózek anestezjologiczny 1 Załącznik nr 5 pkt. 11 2. Przygotowanie lekarzy; Lp Opis przedmiotu Sztuk Uwagi 2.1 Szafa ze stali nierdzewnej 1 Załącznik nr 5 pkt. 2; 2.2 Regał ze stali nierdzewnej 1 Załącznik nr 5 pkt. 12 2.3 Szafka stojąca 1 Załącznik nr 5 pkt. 9 2.4 Wieszak na fartuchy RTG 1 Załacznik nr 5 pkt. 16; 3. Magazyn czysty Lp Opis przedmiotu Sztuk Uwagi 3.1 Szafa ze stali nierdzewnej (medyczna) 3 Załącznik nr 5 pkt. 2; 3.2 Regał ze stali nierdzewnej 5 Załącznik nr 5 pkt. 18 3.3 Regał ze stali nierdzewnej 5 Załącznik nr 5 pkt. 19 4. Magazyn brudny; Lp Opis przedmiotu Sztuk Uwagi 4.1 Stanowisko zlewozmywakowe 1 Załącznik nr 5 pkt. 15 ; Wymagania techniczno-materiałowe przedmiotu oferty; 1.1 Wykonanie wyposażenia ze stali nierdzewnej wg PN-EN10088 nr 1.4301 (AISI 304, 0H18N9) 1.2 Opisy parametrów wyposażenia w załączniku nr 5 pkt. 1 - 19 2.0 Do odbioru końcowego wykonawca przedłoży następujące dokumenty; 2.1 Deklaracje zgodności na dostarczone wyposażenie. 2.2 Instrukcje użytkowania z wykazem środków do konserwacji, dezynfekcji itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu ofertowym, załączniku nr 5 do siwz - parametry techniczne i załączniku nr 6 do siwz -wymagania ogólne. Gwarancja: - min. 24 miesiące od daty odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331920002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach