Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia Zamku Kazimierzowskiego w Przemyślu w ramach zadania pn.: „Ochrona obiektów dziedzictwa kulturowego miasta Przemyśla oraz zwiększenie ich atrakcyjności

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37700 Przemyśl, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 166 786 449
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1
    37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 166 786 449
    REGON: 68675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia Zamku Kazimierzowskiego w Przemyślu w ramach zadania pn.: „Ochrona obiektów dziedzictwa kulturowego miasta Przemyśla oraz zwiększenie ich atrakcyjności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia Zamku Kazimierzowskiego w Przemyślu w ramach zadania pn.: „Ochrona obiektów dziedzictwa kulturowego miasta Przemyśla oraz zwiększenie ich atrakcyjności” Zadanie jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego umowa nr RPPK.04.04.00-18-0073/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa IV Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego. Zakres dostaw: 1) Stoły multimedialne i interaktywna luneta obserwacyjna: a) dostawa i montaż 3 stołów multimedialnych; b) dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania do każdego stołu multimedialnego; c) dostawa i montaż interaktywnej lunety obserwacyjnej (1 sztuka); d) dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania do lunety obserwacyjnej. 2) Rozbudowa monitoringu: a) dostawa i montaż kamer z zasilaniem (5 sztuk); b) dostawa i montaż monitora do prezentacji widoku panoramy miasta dla osób niepełnosprawnych ruchowo; c) dostawa i montaż urządzenia do cyfrowego zapisu obrazu; d) dostawa i instalacja systemu monitorującego. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, zadania częściowe dotyczą: 1) Zadanie nr 1 – Stoły multimedialne i interaktywna luneta obserwacyjna. 2) Zadanie nr 2 – Rozbudowa monitoringu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) dla zadania częściowego nr 1: Załączniku nr 1 do SIWZ; 2) dla zadania częściowego nr 2: Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty – wg. wzoru określonego w Załączniku Nr 3 lub 3A do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowę regulującą ich współpracę wskazującą pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania Wykonawców. 4. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ. - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach