Szpital Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60479 Poznań, ul. Juraszów
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8212 359, 61 8212 267 , fax. 61 8212 359, 61 8233 451
- Data zamieszczenia: 2018-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
ul. Juraszów 42570
60479 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8212 359, 61 8212 267, fax. 61 8212 359, 61 8233 451
REGON: 29220900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego z Oddziałem Leczenia Uzależnień przy Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu - dotyczy: mebli kuchennych oraz wyposażenia pomieszczeń zmywalni i przygotowywania posiłków cateringu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mebli kuchennych oraz wyposażenia pomieszczeń zmywalni i przygotowywania posiłków cateringu do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w odpowiedniej tabeli załącznika do Specyfikacji - formularzu cenowym. Na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Specyfikacji obejmujący realizację na własny koszt i własnym staraniem w szczególności : 1)dostarczenie, zamontowania oraz ustawienia Sprzętu w miejscu wskazanym przez Zmawiającego lub osobę przez niego upoważnioną, 2)uruchomienie Sprzętu oraz sprawdzenia poprawności jego funkcjonowania, 3)przekazanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów (wszystkie dokumenty muszą być w języku polskim) związanych z eksploatacją Sprzętu, w tym w szczególności: a)instrukcji obsługi, b)zasad konserwacji, c)opisów sposobu dezynfekcji, d)kart gwarancyjnych, 4)przekazanie Zamawiającemu na etapie zawarcia Umowy - przed przystąpieniem do jej realizacji kserokopii aktualnych certyfikatów dopuszczających dostarczany Sprzęt do stosowania w jednostkach służby zdrowia, 5)przeszkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji Sprzętu (Szkolenie w Miejscu Dostawy Sprzętu lub jego użytkowania albo miejscu wskazanym przez Zmawiającego, według wyboru Zamawiającego), 6)zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do odbioru, 7)przekazania (w formie papierowej i elektronicznej) przy odbiorze Sprzętu informacji, co do wartości poszczególnych części przedmiotu Umowy według wymagań Zamawiającego dla jego potrzeb ewidencyjnych, 8)współpracy z innymi Wykonawcami w celu uniknięcia kolizji związanej z montażem Sprzętu, 9)udzielenia gwarancji i rękojmi na dostarczany Sprzęt, 10)wykonywania w okresie gwarancji: serwisu gwarancyjnego i okresowych przeglądów (zgodnie z wytycznymi producenta Sprzętu w tym zakresie), bez pobierania z tego tytułu odrębnych opłat, 11)zrealizowania innych świadczeń określonych w Umowie lub SIWZ lub pozostałych świadczeń, które okażą się niezbędne do należytego wykonania Umowy, 12)w sytuacji, w której z uwagi na rodzaj dostarczanego Sprzętu okaże się to konieczne, zainstalowanie odpowiedniego oprogramowania oraz integracji z użytkowanym przez Zamawiającego Zintegrowanym Systemem Informatycznym na zasadach i w zakresie określonym przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 000.00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. W zakresie wskazanym w 8.4 1) 2 i 3 SIWZ – na zasadach w nich opisanych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup mebli w ramach zadania „ Adaptacja budynku położonego w Śmiardowie Złotowskim 3 dla potrzeb WSCKZiU W Złotowie „
Dodano: 2023-05-25 - Zakup mebli w Klubie Seniora i mieszkaniach chronionych, wyposażenia różnego, sprzętu rehabilitacyjnego do Krobskiego Centrum Usług Społecznych wraz z montażem w ramach projektu „Krobskie Centrum Usług Społecznych”
Dodano: 2021-03-22 - Zakup sprzętu elektronicznego, mebli w Klubie Seniora i mieszkaniach chronionych, wyposażenia różnego, sprzętu rehabilitacyjnego, systemu teleopieki do Krobskiego Centrum Usług Społecznych wraz z montażem w ramach projektu „Krobskie Centrum Usług Społecznych”
Dodano: 2021-01-29 - Zakup sprzętu elektronicznego, mebli w Klubie Seniora i mieszkaniach chronionych, wyposażenia różnego, sprzętu rehabilitacyjnego, systemu teleopieki do Krobskiego Centrum Usług Społecznych wraz z montażem w ramach projektu „Krobskie Centrum Usług Społecznych”
Dodano: 2020-11-20 - Dostawa mebli i sprzętu kuchennego do Dziennego Domu Pomocy w Krobskim Centrum Usług Społecznych
Dodano: 2020-10-26 - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni przedszkola w m. Laski
Dodano: 2019-05-28 - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni przedszkola w m. Laski
Dodano: 2019-05-14