Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia wnętrz w ramach zadania pn.: Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Wałbrzyskiej 39 w Świdnicy - modernizacja obiektów dydaktycznych na terenie powojskowym - etap I, dofinansowanego ze środków pomocowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego na realizację inwestycji w ramach RPO dla Województwa Dolnośląskiego, Działanie nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców w Priorytecie nr 9 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta)

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2014-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia wnętrz w ramach zadania pn.: Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Wałbrzyskiej 39 w Świdnicy - modernizacja obiektów dydaktycznych na terenie powojskowym - etap I, dofinansowanego ze środków pomocowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego na realizację inwestycji w ramach RPO dla Województwa Dolnośląskiego, Działanie nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców w Priorytecie nr 9 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. KLASYFIKACJA wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30121410 - 0 Telefaksy; 30191000 - 4 Sprzęt biurowy z wyjątkiem mebli; 30191200 - 6 Rzutnik do przeźroczy; 30237280 - 5 Akcesoria zasilające; 32322000 - 6 Urządzenia multimedialne; 2.1. PRZEDMIOT zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia elektronicznego (transport, wniesienie, rozmieszczenie, montaż, uruchomienie) oraz szkolenie osób obsługujących wyposażenie, tj. - zestaw multimedialny - 2-u godzinne szkolenie dla około 10 osób, - pozostałe wyposażenie - szkolenie z obsługi urządzeń. 2.2. MIEJSCEM DOSTAWY wyposażenia jest Szkoła Podstawowa nr 8 przy ul. Wałbrzyskiej 39 w Świdnicy. 2.3. PRACE TOWARZYSZĄCE - usuwanie odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia na odpowiednie wysypisko, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. SZCZEGÓLOWY ZAKRES przedmiotu zamówienia obejmuje wyposażenie elektroniczne - wg poniższego wykazu: 1 Zestaw multimedialny: tablica interaktywna + projektor ultrakrótkoogniskowy + stojak Zestaw multimedialny: tablica interaktywna + projektor + stojak - wg załącznika nr 9 do SIWZ - 9 szt. 2 Aparat telefoniczny z faxem Aparat telefoniczny z faxem - wg załącznika nr 9 do SIWZ - 1 szt. 3 Wskaźnik Wskaźnik - wg załącznika nr 9 do SIWZ - 1 szt. 4 Kserokopiarka monochromatyczna typ 1 Kserokopiarka - wg załącznika nr 9 do SIWZ - 1 szt. 5 Kserokopiarka monochromatyczna typ 2 Kserokopiarka - wg załącznika nr 9 do SIWZ - 1 szt. 6 Zasilacz UPS Zasilacz UPS - wg załącznika nr 9 do SIWZ - 6 szt. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty i realizacją ww. przedmiotu zamówienia. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia, to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH. 5. WARUNKI realizacji, odbioru i rozliczenia dostaw: 5.1. Warunki realizacji dostaw: - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze standardami, etyką zawodową oraz postanowieniami projektu umowy; - wszystkie dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe; - do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania; - Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model/typ wyspecyfikowanego sprzętu; - dostarczone elementy wyposażenia muszą posiadać certyfikaty, atesty lub świadectwa, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, dopuszczające je do użytkowania, w tym w szczególności w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi - szkołach. Dokumenty te należy okazać Zamawiającemu przed montażem wyposażenia; - wraz z wyposażeniem elektronicznym Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi w języku polskim; - dostawa i montaż wyposażenia może się odbywać w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00; - każdy termin dostawy, montażu i uruchomienia wyposażenia (wraz z podaniem rodzaju wyposażenia: zestawy multimedialne, kserokopiarki itp.) oraz szkolenia osób obsługujących wyposażenie Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 8 - telefonicznie lub faksem co najmniej na dwa dni przed planowaną dostawą lub szkoleniem; - Zamawiający zachowuje prawo wstępu dla siebie i wskazanych przez siebie innych osób do pomieszczeń, w których aktualnie Wykonawca realizuje dostawy wyposażenia; - Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody i zniszczenia budynków szkoły lub mienia powstałe w trakcie i w związku z realizacją zamówienia, jak również wobec osób trzecich. 5.2 Warunki odbioru przedmiotu umowy: - Wykonawca zawiadomi Zamawiającego (pisemnie: faksem lub pocztą) o zakończeniu dostaw, rozmieszczenia, montażu, uruchomieniu wyposażenia i szkolenia osób obsługujących wyposażenie; - Zamawiający ustali datę protokolarnego odbioru końcowego w ciągu 2 dni roboczych od dnia zawiadomienia go przez Wykonawcę o zakończeniu realizacji zamówienia; - Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru końcowego z udziałem Wykonawcy, Zamawiającego oraz Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 8 w Świdnicy; - w przypadku stwierdzenia wad lub uszkodzeń wyposażenia w trakcie dokonywania odbioru - Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wyposażenie bez wad w terminie do 10 dni od dnia stwierdzenia wad; - integralną częścią protokołu odbioru końcowego będą dostarczone i przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę w dniu odbioru końcowego: a) certyfikaty, atesty lub świadectwa na dostarczone wyposażanie, b) karty gwarancyjne na dostarczone wyposażenie; c) instrukcje obsługi - w protokole odbioru wpisane zostaną ustalenia dokonane w toku odbioru. 5.3 Warunki rozliczenia przedmiotu umowy: - Zadanie wymienione w części III SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA rozliczone będzie jedną fakturą końcową. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru końcowego podpisany przez Wykonawcę, Zamawiającego i Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 8 w Świdnicy; - należność za fakturę zostanie uregulowana po przedstawieniu Zamawiającemu oświadczenia Podwykonawcy o uregulowaniu przez Wykonawcę wszystkich zobowiązań w pełnej wartości dostaw (transport / wniesienie / rozmieszczenie / montaż / uruchomienie wyposażenia i szkolenie osób obsługujących wyposażenie) wykonanych przez Podwykonawcę lub po pisemnym oświadczeniu Wykonawcy, że dostawy (transport / wniesienie/ rozmieszczenie / montaż / uruchomienie wyposażenia i szkolenie osób obsługujących wyposażenie) wykonywał siłami własnymi; - termin płatności faktury ustala się do 21 dni od daty dostarczenia jej Zamawiającemu łącznie z wymaganymi załącznikami; - szczegółowe warunki rozliczenia prac są zgodne z projektem umowy dołączonym do SIWZ. 5.4 Gwarancje. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na: -tablice interaktywne z oprogramowaniem i mobilnym stojakiem - na okres minimum 60 miesięcy, a na powierzchnię tablicy minimum 120 miesięcy od daty spisania protokołu odbioru, -projektory ultrakrótkoogniskowe - na okres minimum 36 miesięcy, lampa - minimum 36 miesięcy lub 2000 godzin od daty spisania protokołu odbioru, -aparat telefoniczny z faksem - na okres minimum 12 miesięcy od daty spisania protokołu odbioru, -kserokopiarki monochromatyczne typ 1 i typ 2 - na okres minimum 36 miesięcy od daty spisania protokołu odbioru - gwarancja świadczona w miejscu użytkowania, -wskaźnik bezprzewodowy - na okres minimum 36 miesięcy od daty spisania protokołu odbioru, -zasilacz awaryjny - na okres minimum 24 miesięcy od daty spisania protokołu odbioru. UWAGA: Dostawy wyposażenia (rozmieszczenie / montaż / uruchomienie i szkolenie) wykonywane będą w użytkowanych pomieszczeniach Szkoły Podstawowej nr 8 w Świdnicy, zatem należy je przeprowadzać w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób i mienia znajdujących się w budynkach. Wszelkie koszty związane ze stratami wynikającymi z niewłaściwego prowadzenia dostaw wyposażenia (rozmieszczenia / montażu / uruchomienia / szkolenia) będą obciążać Wykonawcę. 6. INFORMACJE dodatkowe W sytuacji rażącego zaniedbania Wykonawcy skutkującego powstaniem realnego zagrożenia utraty przyznanego dofinansowania ze środków UE w ramach RPO dla Województwa Dolnośląskiego - Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, powierzyć wykonanie przedmiotu umowy innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy oraz żądać od Wykonawcy właściwego odszkodowania. 7. WYMAGANY TERMIN wykonania zamówienia Zamawiający wyznacza nieprzekraczalny termin wykonania zamówienia, tj.: a) rozpoczęcie dostaw wyposażenia (rozmieszczenia / montażu / uruchomienia / szkolenia) - po podpisaniu umowy; b) zakończenie realizacji dostaw wyposażenia (transport / wniesienie / rozmieszczenie / montaż / uruchomienie / szkolenie) - 21 listopada2014 roku, rozumiane jako data całkowitego zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia i sporządzenia protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301214100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: IX. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości - 2 000, 00 zł (słownie dwa tysiące złotych i 00/100). 2. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 06.10.2014r. przed godz. 09.00. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, z tym, że wadium złożone w: a) pieniądzu: należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO S.A. I Oddział w Świdnicy nr 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724; kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, b) gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku, gdy Wykonawca: -nie wniósł zabezpieczenia, -odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, c) innej niż pieniądz formie: należy złożyć w kasie Zamawiającego jako depozyt za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania oferty. 4. W przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument gwarancji/poręczenia wadialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie realizacji przelewu lub oryginał złożenia depozytu. 6. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania z ofertą, przy czym bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w pkt 10. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) nie wniósł zabezpieczenia, b) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach