Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza ogłasza przetarg
- Adres: 16-070 Choroszcz, pl. dr Zygmunta Brodowicza 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7191091 w. 404 , fax. 085 7191405
- Data zamieszczenia: 2015-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza
pl. dr Zygmunta Brodowicza 1 1
16-070 Choroszcz, woj. podlaskie
tel. 085 7191091 w. 404, fax. 085 7191405
REGON: 05058045800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppchoroszcz.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia SZP 3820 - 38/15 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia z podziałem na: 1) CZĘŚĆ A dostawa wyposażenia oddziału leczenia ostrych zaburzeń psychicznych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa z rozbudową budynku nr 21 na potrzeby oddziału ostrych zaburzeń psychicznych realizowane w ramach projektu Rozwój współpracy między placówkami medycznymi z polsko - białoruskiego pogranicza w leczeniu ostrych zaburzeń psychicznych jest współfinansowany przez Unię Europejską. 2) CZĘŚĆ B dostawa wyposażenia w ramach Programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w województwie podlaskim na lata 2014 - 2018. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta W CZĘŚĆI A musi być zabezpieczona wadium w wysokości: PAKIET NR 1 - 125,00 PLN PAKIET NR 2 - 475,00 PLN PAKIET NR 3 - 4 925,00 PLN PAKIET NR 4 - 1 157,00 PLN PAKIET NR 5 - 636,00 PLN PAKIET NR 6 - 1 800,00 PLN PAKIET NR 7 - 142,00 PLN PAKIET NR 8 - 3 009,00 PLN PAKIET NR 9 - 166,00 PLN PAKIET NR 10 - 104,00 PLN PAKIET NR 11 - 34,00 PLN PAKIET NR 12 - 52,00 PLN Uwaga! W CZĘŚCI B wadium nie jest wymagane. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, należy zsumować wartości wadiów dla poszczególnych części. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej powinno być wpłacone przelewem na rachunek bankowy: BS Choroszcz 57 8060 0004 0130 0127 2000 0020. W tytule przelewu należy umieścić informację Wadium - przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia znak sprawy SZP 3820 - 38/15 w części A Pakietu nr 4. Zamawiający wymaga załączenia do oferty kopii potwierdzenia wpłaty wadium. Prosimy nie wkładać oryginału dokumentu do oferty. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu ostatecznego terminu składania ofert do godz. 10:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone nie w formie pieniężnej mają być udzielone do końca terminu związania ofertą. 7. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty, należy dołączyć do oferty w formie kopii, natomiast oryginał należy złożyć odrębnie w siedzibie Zamawiającego SPP ZOZ w Choroszczy w Kancelarii Zakładu (parter budynek administracji), w terminie do dnia ostatecznego terminu składania ofert do godz. 10:00. 8. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt 2 lit. b)-e) gwarancją lub poręczeniem powinno być objęte uprawnienie Zamawiającego do skorzystania z gwarancji lub poręczenia we wszystkich sytuacjach określonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania z ofertą. Jeżeli termin ważności wadium będzie krótszy, to taka oferta podlega odrzuceniu ze względu na nieskutecznie wniesione wadium. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, zgodnie z art. 46 ust 1, ust.1a i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust,. 2 pkt. 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppchoroszcz.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- AZP/261/D/56/AZ-231/4/MEBLE-6/2016 - dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 3 części.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego i wyposażenia różnego, z podziałem na 3 części
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego i wyposażenia różnego, z podziałem na 3 części
Dodano: 2016-04-29 - SZP 3820 - 18/16 DOSTAWA WYPOSAŻENIA ODDZIAŁU III PRYCHOGERTIATRII
Dodano: 2016-04-25 - AZP/261/D/36/AZ-231/4/MEBLE-3/2016 - Przetarg nieograniczony na dostawę mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 6 części.
Dodano: 2016-04-15 - Nr sprawy: AZP/261/D/17/TIN/SWI/M1-Zakład Stomatologii Zintegrowanej/2016 Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego i wyposażenia różnego, z podziałem na 2 części.
Dodano: 2016-02-26 - AZP/261/D/11/AZ-231/4/MEBLE-1/2016 - dostawa mebli wraz z montażem do Działu Spraw Studenckich Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
Dodano: 2016-01-29 - Dostawa wyposażenia Kliniki Pediatrii i Nefrologii, Dziennego Oddziału Onkologicznego, Dziennego Oddziału Psychiatrycznego, pokoju socjalnego Kliniki Rehabilitacji oraz regałów magazynowych do archiwum dokumentacji medycznej PN-40/15/29
Dodano: 2015-12-08 - AZP/261/D/116/AZ-231/4/MEBLE-5/2015 -dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 4 części
Dodano: 2015-11-13 - Dostawa mebli i wyposażenia do Kliniki Kardiologii Inwazyjnej
Dodano: 2015-07-08