Przetargi.pl
DOSTAWA WYPOSAŻENIA STANOWISK OPIEKI OPERACYJNEJ ORAZ STANOWISK OPIEKI POOPERACYJNEJ DLA PACJENTÓW KLINIKI NEUROCHIRURGII I NEUROCHIRURGII DZIECIĘCEJ - POWTÓRZENIE

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 20954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
  • Data zamieszczenia: 2017-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
    ul. dr K. Jaczewskiego 8
    20954 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
    REGON: 28875100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WYPOSAŻENIA STANOWISK OPIEKI OPERACYJNEJ ORAZ STANOWISK OPIEKI POOPERACYJNEJ DLA PACJENTÓW KLINIKI NEUROCHIRURGII I NEUROCHIRURGII DZIECIĘCEJ - POWTÓRZENIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia stanowisk opieki pacjentów neurochirurgicznych. Realizując przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zakupu, dostawy wraz z instalacją i uruchomieniem wyposażenia stanowisk opieki operacyjnej oraz stanowisk opieki pooperacyjnej dla pacjentów Kliniki Neurochirurgii i Neurochirurgii Dziecięcej opisanych szczegółowo w załącznikach nr 1-3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz spełniającego parametry techniczne i użytkowe zawarte w wymienionych załącznikach, wykonując w szczególności: - rozpakowanie, zainstalowanie i wyregulowanie każdego z elementów przedmiotu zamówienia; - przeszkolenie pracowników Zamawiającego – nie mniej niż 5 osób;. szkolenie ma być przeprowadzone w taki sposób, aby po zakończeniu uruchomienia pracownicy Zamawiającego byli zaznajomieni ze wszystkimi szczegółami procesu obsługi, sterowania oraz mogli samodzielnie prowadzić eksploatację każdego z elementów przedmiotu zamówienia; - uruchomienie i przygotowanie przedmiotu dostawy w gotowości do użytkowania u Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca nie jest zobligowany do spełniania powyższego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu. Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) dokumenty wskazane w Rozdz. 5.A) „ Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą” 2) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 4 do siwz); 3) kosztorys ofertowy – wyrażony w PLN, ( wg załącznika nr 9 do SIWZ)- uwzględniający co najmniej cenę jednostkową netto *), wartość netto, stawkę podatku VAT i wartość brutto - określone odrębnie co najmniej dla: a) aparatu / urządzenia (spakowanego w sposób pozwalający na bezusterkowe oczekiwanie na montaż) w konfiguracji określonej szczegółowo w Załączniku nr 1-3 – wskazując jednocześnie nazwę (model) oferowanego aparatu / urządzenia oraz jego producenta a także jeśli dotyczy – dodatkowo dla elementów zestawu, które nie stanowią wyrobu medycznego (wycenianych odrębnie w wierszu 1a wzoru kosztorysu ofertowego) b) dostawy zestawu, jego instalacji i uruchomienia c) szkolenia personelu 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3. 5) wypełnioną tabelę parametrów technicznych (granicznych i oceny jakościowej) stosownie do treści załącznika nr 1-3 do SIWZ- wypełnić należy właściwą kolumnę oznaczoną jako „Opis dokonany przez Wykonawcę – Wartość oferowana” gdzie należy wpisać cechę parametru **) 6) charakterystykę warunków gwarancji – wg schematu przedstawionego w Załączniku nr 8 do SIWZ Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach