Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia sali widowiskowej w Gminnym Centrum Kultury w Grabicy, Gmina Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie

Urząd Gminy Grabica ogłasza przetarg

  • Adres: 97-306 Grabica, Grabica
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6161188 , fax. 44 6161188
  • Data zamieszczenia: 2019-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grabica
    Grabica 66
    97-306 Grabica, woj. łódzkie
    tel. 44 6161188, fax. 44 6161188
    REGON: 53542200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://grabica.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia sali widowiskowej w Gminnym Centrum Kultury w Grabicy, Gmina Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST dostawa wyposażenia sali widowiskowej w Gminnym Centrum Kultury w Grabicy, realizowana w ramach operacji pt. „Wyposażenie sali widowiskowej i pracowni w Gminnym Centrum Kultury w Grabicy”, której przyznano dofinansowanie jako dla operacji typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” objętej PROW na lata 2014-2020. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJĘ:  montaż i regulację foteli audytoryjnych - widowni i trybuny rozsuwanej,  montaż systemu okotarowania,  montaż systemu video,  montaż systemu audio / nagłośnienia,  montaż konstrukcji scenicznej,  montaż systemu oświetlenia scenicznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Dokumentacji projektowej (Projekcie budowlanym i wykonawczym, Przedmiarze robót) oraz Specyfikacji Technicznej stanowiących Załączniki do SIWZ, przy czym należy mieć na uwadze, że przedmiary robót ze względu na ryczałtową formę wynagrodzenia stanowią jedynie materiał pomocniczy. UWAGA! W rozdzielnicy oświetlenia scenicznego w pom 0.20 należy przewidzieć dodatkowe miejsca na zasilanie obwodów auli i jej zaplecza, do tej pory zasilanych z rozdzielnicy R w bibliotece. Planowane jest do przeniesienia łącznie 9 obwodów - 20 dodatkowych modułów w rozdzielnicy. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia. Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem jest jedną z części większego zamówienia, realizacja pozostałych części zamówienia zostanie zlecona w późniejszym terminie, odrębnymi postępowaniami. 4. W RAMACH REALIZAJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: a) sprzedaży, dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia w będącym w budowie Gminnym Centrum Kultury w Grabicy (dalej GCK), b) dostarczenia sprzętu i wyposażenia fabrycznie nowego, nieużywanego, kompletnego i sprawnego technicznie, c) wykonania prac dotyczących instalacji i montażu wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia na obiekcie w którym nadal realizowane będą roboty budowlane polegające na budowie GCK, w tym wykonania „w pierwszej kolejności” instalacji podtynkowych (jako robót ulegających zakryciu) tj. przed pracami budowlanymi wykończeniowymi. (Roboty budowlane zostały zlecone wcześniej odrębnym postępowaniem, umowny termin zakończenia prac 30 września 2019 r.) d) współpracy z wykonawcą robót budowlanych (budowy GCK) w celu wykonania przez siebie jeszcze na etapie realizacji robót budowlanych prac instalacyjnych objętych przedmiotem niniejszego postępowania, e) zapewnienia prawidłowego działania dostarczonego sprzętu, urządzeń i systemów - przeprowadzenia w tym celu wszelkich niezbędnych konfiguracji, rozruchów i testów. f) przekazania Zamawiającemu dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producentów urządzeń w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski. g) przekazania instrukcji obsługi w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, h) przeszkolenia personelu Zamawiającego z obsługi i bieżącej konserwacji dostarczonych urządzeń i systemów, i) zapewnienia Zamawiającemu możliwości kontaktu z serwisem instalowanych w ramach niniejszego zamówienia urządzeń i systemów, poprzez wskazanie danych kontaktowych aktualnych na dzień zawarcia umowy ww. serwisów, w szczególności wskazania adresów, numerów telefonów oraz adresów email. Zamawiający wymaga aby serwisanci zainstalowanych urządzeń i systemów biegle posługiwali się językiem polskim, a czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego nie przekroczył 3 dni roboczych. Uwaga! usługa serwisowania zainstalowanych urządzeń i systemów nie jest przedmiotem zamówienia, Zamawiający wymaga jedynie wskazania danych kontaktowych do serwisów które spełniają wymagania Zamawiającego. j) utrzymania placu budowy - miejsca wykonywania instalacji i montażu oraz najbliższego otoczenia w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, jak również usuwanie niepotrzebnych urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów oraz odpadów na koszt własny, k) bezzwłocznego powiadamiania na piśmie Zamawiającego o wszelkich możliwych wydarzeniach i okolicznościach, mogących wpłynąć na opóźnienie realizacji przedmiotu umowy, l) zabezpieczenia placu budowy - miejsca wykonywania instalacji i montażu na czas prowadzonych prac przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy - miejsca wykonywania instalacji i montażu, m) zawarcia na własny koszt umów ubezpieczenia placu budowy - miejsca wykonywania instalacji i montażu od ognia i innych zdarzeń losowych oraz wszelkich szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej i przedłożenia ich Zamawiającemu, n) natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, o) zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie prowadzonych prac i w jego bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. p) wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt.22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (tj. Dz. U. z 2018, poz. 992 z późn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2018, poz. 799 z późn. zm.). W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić odległość i koszt wywozu, składowania oraz utylizacji odpadów. q) uporządkowania placu budowy - miejsca wykonywania instalacji i montażu, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt odbudowy (renowacji) zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów lub instalacji. r) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru przedmiotu umowy. Uwaga!: Zamawiający informuje, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu muszą określać minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie mają spełniać. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie minimalną klasę produktu. W ofercie można przyjąć inne marki i producentów, jednak o parametrach w szczególności technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych nie gorszych niż opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku zaoferowania materiałów lub urządzeń równoważnych Wykonawca jest zobowiązany załączyć wraz z ofertą wykaz tych materiałów lub urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, załączenia stosowanych dokumentów np. takich jak atesty, deklaracje zgodności producenta (aprobaty techniczne, karty katalogowe producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno - eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej), jeżeli przewiduje ich zastosowanie i wskazać, jakie materiały lub urządzenia zostaną zamienione (pamiętając, że obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy - art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do projektanta o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych. Ponadto, w przypadku, gdy zostanie stwierdzone, że zaoferowane materiały nie spełniają warunku równoważny w odniesieniu do wymienionych w dokumentacji projektowej, Zamawiający odrzuci taką ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32342410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy). W przypadku wniesienia wadium w innej walucie niż PLN należy stosować średni kurs NBP dla danej waluty, obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 04.02.2019r. do godz. 12:00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.): a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4. Wadium w wysokości określonej w ppkt. 1 należy wnieść: a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej o/Grabica Nr r-ku: 81 89730003 0090 0090 0068 0006. tytułem: WADIUM w postępowaniu znak ZP.271.1.1.2019 Wyposażenie sali widowiskowej. b) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. c) w formie innej niż pieniądz (poręczeniach lub gwarancjach) oryginał dokumentu należy przekazać za pokwitowaniem do pok. nr 21 Urzędu Gminy w Grabicy przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ (tj. we właściwej formie, terminie i kwocie) zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Pzp. 6. Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt. 3 lit. b) – e) musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona przez cały okres związania ofertą nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. UWAGA! a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust.4a ustawy Pzp). b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:  zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument zgodnie z pkt. V ppkt. 4 SIWZ – jeżeli dotyczy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach