Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia prezentacyjnego i komunikacyjnego

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 448 52 72 , fax. 81 448 52 71
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 448 52 72, fax. 81 448 52 71
    REGON: 28871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia prezentacyjnego i komunikacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia prezentacyjnego i komunikacyjnego do Zintegrowanego Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanego „przedmiotem zamówienia”). Przedmiot zamówienia obejmuje 9 zadań (ofert częściowych): 1.1. Zadanie nr 1 – miksery audio, procesory dźwięku, miksery cyfrowe, mikrofony, słuchawki, głośniki, kable, listwy zasilające, w tym 1.1.1. Mikser audio – 9 szt.; 1.1.2. Mikser audio – 7 szt.; 1.1.3. Mikser audio – 1 szt.; 1.1.4. Wzmacniacz miksujący – 1 szt.; 1.1.5. Procesor dźwięku – 10 szt.; 1.1.6. Procesor dźwięku - 8 szt.; 1.1.7. Mikser cyfrowy – 1 szt.; 1.1.8. Mikrofon powierzchniowy (sufitowy) – 19 szt.; 1.1.9. Mikrofon na gęsiej szyi z podstawką stołową – 34 szt.; 1.1.10. Podwójny bezprzewodowy system mikrofon-odbiornik – 2 szt.; 1.1.11. Mikrosłuchawka – 12 szt.; 1.1.12. Słuchawki – 26 szt.; 1.1.13. Zestaw głośników stereo – 26 szt.; 1.1.14. System nagłośnieniowy – 1 szt.; 1.1.15. Głośnik radiowęzłowy – 9 szt.; 1.1.16. Kabel XLR dł. 1,0m – 38 szt.; 1.1.17. Kabel XLR dł. 5,0m – 9 szt.; 1.1.18. Kabel XLR dł. 8,0m – 3 szt.; 1.1.19. Kabel XLR dł. ok 450m – 1 szt.; 1.1.20. Kabel XLR żeński-męski dł. 10,0m + kabel XLR żeński-jack 6,3 dł. 0,5m – 14 szt.; 1.1.21. Kabel jack-jack 6,3 dł. 0,5m – 6 szt.; 1.1.22. Kabel głośnikowy dwużyłowy dł. 15,0m – 8 szt.; 1.1.23. Listwa zasilająca 5 gniazd 1,8m – 52 szt.; 1.1.24. Listwa zasilająca 5 gniazd 3,0m – 52 szt. 1.2. Zadanie nr 2 – telefony VoIP – 34 szt. 1.3. Zadanie nr 3 – radiotelefony – 32 szt. 1.4. Zadanie nr 4 – telewizory LED, odtwarzacze Blu-ray, kable HDMI 1.4.1. Telewizor LED – 9 szt.; 1.4.2. Telewizor LED – 2 szt.; 1.4.3. Odtwarzacz Blu-ray – 4 szt.; 1.4.4. Kabel HDMI o długości 15,0m – 10 sz.; 1.5. Zadanie nr 5 – kamery, statywy do kamer, reflektory, statywy do reflektorów, tła fotograficzne 1.5.1. Kamera cyfrowa – 1 szt.; 1.5.2. Aparat fotograficzny cyfrowy – 1 szt.; 1.5.3. Stabilizator ręczny (tzw. gimbal) – 1 szt.; 1.5.4. Statyw do kamery – 2 szt.; 1.5.5. Statyw do kamery – 2 szt.; 1.5.6. Reflektor diodowy – 4 szt.; 1.5.7. Statyw do reflektora diodowego – 4 szt.; 1.5.8. Tło fotograficzne 10 rolek różne kolory – 1 szt. 1.6. Zadanie nr 6 – kamery, rejestratory obrazu 1.6.1. Kamera PTZ PoE – 22 szt.; 1.6.2. Kamera PTZ PoE – 1 szt.; 1.6.3. Kamera przenośna – 4 szt.; 1.6.4. Rejestrator 32 kanałowy – 4 szt.; 1.7. Zadanie nr 7 – tablice suchościeralne, prezentery 1.7.1. Tablica suchościeralna magnetyczna – 25 szt.; 1.7.2. Prezenter – 8 szt. 1.8. Zadanie nr 8 – monitory interaktywne – 7 szt. 1.9. Zadanie nr 9 – urządzenia do bezprzewodowego udostępniania prezentacji – 4 szt. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. w zakresie zadania od nr 1 do nr 9 - dostawę wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego; 2.2. w zakresie zadania nr 1 pkt 7 (mikser cyfrowy) - montaż obejmujący m.in.: rozpakowanie, zainstalowanie, ułożenie (adaptację) do odpowiednich instalacji i podłączenie, zaprogramowanie, sprawdzenie (wykonanie wymaganych prób i pomiarów), uruchomienie; 2.3. w zakresie zadania nr 1 pkt 7 (mikser cyfrowy) - przeszkolenie co najmniej 3-ech pracowników Zamawiającego w miejscu instalacji sprzętu w zakresie obsługi i oprogramowania. Szkolenie obejmować będzie minimum 8 h – przewiduje się przeprowadzenie szkolenia w jeden dzień roboczy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną pomieszczeń. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym. 6. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 6.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 6.2. Gwarancja na przedmiot zamówienia - minimum 24 miesiące, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XVII SIWZ. 6.2.1. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 6.2.2. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 6.2.3. Warunki gwarancji i serwisu muszą być nie gorsze od warunków gwarancji i serwisu producenta oferowanego sprzętu. 6.3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, nie regenerowany, nie będący uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletny i gotowy do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążony prawami osób lub podmiotów trzecich. 6.4. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji. 7. Rozwiązania równoważne: 7.1. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 7.2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 7.3. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 7.4. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te, którego standardy, cechy jakościowe, parametry techniczne i użytkowe są identyczne lub nie gorsze oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 7.5. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32321200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1/ Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 3 000,00 zł; słownie: trzy tysiące złotych 00/100 Zadanie nr 2 – 250,00 zł; słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100 Zadanie nr 3 – 450,00 zł; słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100 Zadanie nr 4 – 550,00 zł; słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100 Zadanie nr 5 – 1 000,00 zł; słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 Zadanie nr 6 – 1 400,00 zł; słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100 Zadanie nr 7 – 150,00 zł; słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100 Zadanie nr 8 – 3 500,00 zł; słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 Zadanie nr 9 – 400,00 zł; słownie: czterysta złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 6.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.3. Dokument, o którym mowa powyżej w pkt 6.2. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 6.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 6.3. stosuje się odpowiednio. 6.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów (art. 26 ust. 2f ustawy Pzp). 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia w Systemie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia w załączniku nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach