Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych dla szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach priorytetowych w szkołach zawodowych Powiatu Lubelskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego

Powiat Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 20074 Lublin, ul. Spokojna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 52 86 600 , fax. 81 52 86 601
  • Data zamieszczenia: 2018-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubelski
    ul. Spokojna 9
    20074 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 52 86 600, fax. 81 52 86 601
    REGON: 43102929200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.splublin.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych dla szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach priorytetowych w szkołach zawodowych Powiatu Lubelskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1 Przedmiot zamówienia: dostawa wyposażenia pracowni zawodowych dla szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach priorytetowych w szkołach zawodowych Powiatu Lubelskiego”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego 3.2 Zamówienie zostało podzielone na 6 części, tj. w szczególności: Część I Lp. Przedmiot zamówienia Liczba sztuk 1 Stanowisko demonstracyjne: „System bezpieczeństwa biernego SRS” 2 2 Stanowisko demonstracyjne: „System regulacji siły hamowania ABS/ASR” 2 3 Zestaw panelowy „Oświetlenie pojazdu samochodowego” 1 4 Zestaw panelowy „Aktoryka systemów pojazdowych” 1 5 Stanowisko do badania alternatorów STA 2 z falownikiem 12/24V z modułem do rozruszników 1 6 Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrohydraulicznym 2 7 System magistrali CAN LIN, FLEX w układzie komfortu 2 8 Układ kierowniczy ze wspomaganiem hudraulicznym 1 9 Stanowisko demonstracyjne: System sterowania silnikiem ZS typu "Common Rail" 1 10 Stanowisko demonstracyjne: „System Climatronic” 1 11 Skrzynia przekładniowa ręczna 1 12 Skrzynia przekładniowa automatyczna 1 13 Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym 1 14 Dwuobwodowy układ hamulcowy 1 15 Silnik benzynowy rzędowy na stojaku obrotowym 1 16 Silnik wysokoprężny ZS na stojaku obrotowym 1 Część II 1 BĘBNOWY ODCIĄG SPALIN- ZESTAW KOMPLETNY Z WĘŻEM 2 2 OPÓŹNIENIOMIERZ DO SPRAWDZANIA SKUTECZNOŚCI HAMOWANIA 1 3 SYSTEM OCZYSZCZANIA UKŁADÓW PALIWOWYCH 1 4 LINIA DIAGNOSTYCZNA 1 5 PODNOŚNIK NOŻYCOWY Z SZARPAKAMI 1 6 URZĄDZENIE DO GEOMETRII 1 7 MOBILNY PODNOŚNIK JEDNOKOLUMNOWY 1 8 URZĄDZENIE DO BADANIA ŚWIATEŁ W POJEŹDZIE LASER WRAZ Z KOLUMNĄ 1 9 URZĄDZENIE DO SERWISOWANIA KLIMATYZACJI 1 10 PIROMETR Z MODUŁEM DO POMIARU WILGOTNOŚCI 1 11 OSCYLOSKOP 1 12 PROSTOWNIK Z ROZRUCHEM 2 13 PODNOŚNIK KANAŁOWY HYDRAULICZNY 1 14 URZĄDZENIA DO BADANIA GEOMETRII W POJEŹDZIE - wersja z czterema zespołami pomiarowymi z szafką 1 15 TESTER DIAGNOSTYCZNY 3 16 ZESTAW DO ANALIZY SPALIN :ANALIZATOR +DYMOMIERZ 1 17 WYCIĄG SPALIN 1 18 PODNOŚNIK DWUKOLUMNOWY 1 19 ANALIATOR SPALIN 3 20 DIAGNOSKOP 1 21 STACJA KLIMATYZACJI – URZĄDZENIE DO OBSŁUGI KLIMATYZACJI 1 22 URZĄDZENIE DO KLIMATYZACJI 1 Część III 1 Stół roboczy z blatem drewnianym 3 2 Szafka warsztatowa na narzędzia 3 3 Stanowisko robocze pracowni zawodowej z zasilaniem trójfazowym 5 4 Stanowisko robocze pracowni zawodowej z zasilaniem jednofazowym 5 Część IV 1 Nagrzewnica indukcyjna 1 2 Urządzenie do mycia części 3 3 Myjka ciśnieniowa 1 4 Sprężarka powietrza 1 5 Parownica 1 6 Dmuchawa 1 Część V 1 Wiertarka stołowa 3 2 Ukośnica 3 3 Piła tarczowa 3 4 Zestaw narzędzi 3 5 Szafka- wózek narzędziowy 6 6 Wózek narzędziowy z wyposażeniem 4 Część VI 1 MONTAŻOWNICA DO OPON 1 2 WYWAŻARKA 1 3 MONTAŻOWNICA DO KÓŁ 3D 1 4 PROSTOWNICA FELG 1 5 ZESTAW WYWAŻARKA DO KÓŁ I URZĄDZENIE DO MONTAŻU/ DEMONTAŻU KÓŁ 1 Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie ww. części zamówienia. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.4 Informacje dodatkowe: Część I 1) Wymagane jest dostarczenie w/w pozycji od jednego producenta w celu obniżenie kosztów serwisowania, eksploatacji, szkoleń i konsultacji nauczycieli w sprawach obsługi stanowisk. 2) Wszystkie stanowiska demonstracyjne powinny posiadać zestawy ćwiczeń w wersji elektronicznej. 3) Wykonawca zapewnia szkolenie z obsługi urządzeń dla pracowników u Zamawiającego nie później niż 12 dni od daty dostarczenia zamówienia. Część II i VI Wykonawca zapewnia szkolenie z obsługi urządzeń dla pracowników u Zamawiającego nie później niż 12 dni od daty dostarczenia zamówienia. 3.5 Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. 3.6 Kody CPV: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 42413200-6 Podnośniki hydrauliczne 42413500-9 Podnośniki mechaniczne 42652000-1 Ręczne narzędzia elektromechaniczne 39151200-7 Stoły robocze 38540000-2 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 34224100-5 Sprzęt do wyważania kół 34326200-0 Podnośniki samochodowe 34328100-3 Stoiska prób 3. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-6): do 120 dni od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad. III.3) 1. oświadczenie pn. "Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu". Z uwagi na fakt, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1) - nie wymaga odnośnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Moduł formularza ogłoszenia o zamówieniu nie przewiduje możliwości wyboru (rozdzielenia) oświadczeń. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia. Do oferty każdy wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (w formie oryginału) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zasady składania oświadczeń i dokumentów oraz wyboru oferty. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o który mowa w pkt 6. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z nich. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach