Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia pracowni w postaci mebli laboratoryjnych na potrzeby realizacji projektu „Lepszy start – kompetencje kluczowe dla uczniów w Gminie Police”

Urząd Miejski w Policach ogłasza przetarg

  • Adres: 72010 Police, ul. Stefana Batorego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 311 830 , fax. 914 311 832
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Policach
    ul. Stefana Batorego 3
    72010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 311 830, fax. 914 311 832
    REGON: 81168539000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia pracowni w postaci mebli laboratoryjnych na potrzeby realizacji projektu „Lepszy start – kompetencje kluczowe dla uczniów w Gminie Police”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni w postaci mebli laboratoryjnych na potrzeby realizacji projektu „Lepszy start – kompetencje kluczowe dla uczniów w Gminie Police”. 2. Wyszczególnienie rodzaju wyposażenia pracowni, jego ilość oraz właściwości techniczne lub funkcjonalne określa Załącznik nr 1 i 1A specyfikacji. Ilekroć specyfikacja nie będzie stanowiła inaczej używany w jej treści „meble ” lub „sprzęt” bez bliższego określenia rozumieć przez to należy całość wyposażenia pracowni wyszczególnionego w Załączniku nr 1 I 1a specyfikacji. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pomniejszenia zakresu zawieranej umowy poprzez obniżenie do 20% wartości umowy. Dokonane pomniejszenie nie będzie wymagało aneksu do umowy gdyż Zamawiający poinformuje wykonawcę przed zawarciem umowy drogą elektroniczną, z jakich pozycji ilościowo i wartościowo rezygnuje. Zapis będzie miał zastosowanie tylko do tych pozycji w ofercie, które zostały wycenione w formularzu ofertowym. W przypadku skorzystania z prawa pomniejszenia do 20% umowa będzie określała, z których pozycji Zamawiający rezygnuje odpowiednio pomniejszając wynagrodzenie wykonawcy. 4. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do marek konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianych mebli. Dopuszcza się składanie ofert na wyposażenie innych producentów (meble równoważne), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 i 1A specyfikacji). 5. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia wyposażenia używanego (tj. innego niż fabrycznie nowy). 6. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności wyposażenia oraz dostarczenie go zamawiającemu. 7. Miejscem dostarczenia zamawiającemu wyposażenia są wskazane przez zamawiającego szkoły zlokalizowane w Policach, Niekłończycy i Trzebieży - zwane dalej również „miejscem dostarczenia wyposażenia” (wymagane jest wniesienie wyposażenia do pomieszczeń). 8. Na żądanie odbiorcy mebli i sprzętu, ich dostawa, oprócz czynności wskazanych w ust. 6 niniejszego działu, obejmuje również wykonanie czynności ich montażu (zainstalowania) oraz pierwszego próbnego uruchomienia. Czynności instalacji oraz próbnego uruchomienia podlegają wykonaniu w miejscu dostarczenia wyposażenia. 9. W zakres zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji jakości oferowanych mebli i sprzętu oraz świadczenie usług z tym związanych, w tym usług serwisu mebli i sprzętu. Wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące. 10. W zakres zamówienia wchodzi obowiązek dostarczenia zamawiającemu dokumentów związanych z użytkowaniem mebli i sprzętu (z prawem do korzystania z tych dokumentów), do których zalicza się minimum następujące dokumenty: 1) W wersji drukowanej lub elektronicznej, w języku polskim, dokumenty zawierające instrukcję w zakresie sposobu korzystania ze sprzętu zwaną w dalszej części specyfikacji „instrukcją obsługi”; 2) W wersji drukowanej dokumenty uprawniające zamawiającego do dochodzenia uprawnień gwarancyjnych oraz dodatkowych świadczeń, stosownie do postanowień § 5 Załącznika nr 5 specyfikacji stanowiącego wzór umowy, w przypadku, gdy będzie to uzależnione od posiadania przez zamawiającego takich dokumentów. 11. Przez dokumenty, o których mowa w ust. 10 niniejszego działu rozumie się również nośniki oprogramowania, certyfikaty oraz oznakowania sprzętu w takim zakresie, w jakim są wymagane dla danego sprzętu (w zadaniu) w Załączniku nr 1 specyfikacji. 12. Sposób i warunki wykonania czynności w ramach ust. 1 – 11 niniejszego działu określać będzie umowa o zamówienie publiczne zawarta między zamawiającym i wykonawcą, której wzór stanowi Załącznik nr 5 niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38180000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dziale V ust. 3 pkt 1 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymogi dotyczące terminu wystawienia dokumentów określone w ppkt 1 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach