Przetargi.pl
„DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI SZKOLNYCH ORAZ PRACOWNI MIĘDZYSZKOLNYCH W SZKOŁACH OBJĘTYCH PROJEKTEM W RAMACH ZADANIA 9; DOPOSAŻENIE 8 PRACOWNI PRZYRODNICZO-MATEMATYCZNYCH ORAZ ZADANIA 13: WYPOSAŻENIE 2 PRACOWNI MIĘDZYSZKOLNYCH”

Gmina Żagań o Statusie Miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 68100 Żagań, Plac Słowiański
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 771 040 , fax. 684 771 017
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żagań o Statusie Miejskim
    Plac Słowiański 17
    68100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 684 771 040, fax. 684 771 017
    REGON: 52679400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.urzadmiasta.zagan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI SZKOLNYCH ORAZ PRACOWNI MIĘDZYSZKOLNYCH W SZKOŁACH OBJĘTYCH PROJEKTEM W RAMACH ZADANIA 9; DOPOSAŻENIE 8 PRACOWNI PRZYRODNICZO-MATEMATYCZNYCH ORAZ ZADANIA 13: WYPOSAŻENIE 2 PRACOWNI MIĘDZYSZKOLNYCH”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby szkól objętych projektem. Ze względu na realizację przedmiotu zamówienia w formule partnerstwa – dostawa będzie realizowana na terenie gmin: gmina Żagań o statusie miejskim. Gmina Żagań, Gmina Żary o statusie miejskim, Gmina Żary. Pomoce dydaktyczne przeznaczone są na potrzeby 10 szkół podstawowych objętych projektem dla których organami prowadzącymi są wymienione Gminy. Liderem projektu jest Gmina Żagań o statusie miejskim (Zamawiający) Partnerami Projektu są : Gmina Żagań, Gmina Żary o statusie miejskim, Gmina Żary. Zestawienie ilościowe wyposażenia z podziałem na Lidera i Partnerów : Dla Gminy Żagań o statusie Miejskim : Komputer przenośny (notebook) z oprogramowaniem - 11 sztuk, Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 0 sztuk, Aparat fotograficzny kompaktowy - 2 sztuki. Dla Gminy Żary o statusie miejskim : Komputer przenośny(notebook) z oprogramowaniem - 13 sztuk, Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 0 sztuk, Aparat fotograficzny kompaktowy - 4 sztuki. Dla Gminy Żagań : Komputer przenośny(notebook) z oprogramowaniem - 9 sztuk, Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 0 sztuk, Aparat fotograficzny kompaktowy -1 sztuka. Dla Gminy Żary : Komputer przenośny(notebook) z oprogramowaniem - 4 sztuki, Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 28 sztuk, Aparat fotograficzny kompaktowy – 3 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 SIWZ. Faktury (razem 4) wystawione osobno dla każdego z Partnerów oraz Lidera na następującą liczbę poszczególnych elementów specyfikacji : Dla Gminy Żagań o statusie Miejskim : Komputer przenośny (notebook) z oprogramowaniem - 11 sztuk, Zestaw komputerowy z oprogramowaniem – 0 sztuk, Aparat fotograficzny kompaktowy – 2 sztuki; Dla Gminy Żary o statusie miejskim : Komputer przenośny (notebook) z oprogramowaniem - 13 sztuk, Zestaw komputerowy z oprogramowaniem – 0 sztuk, Aparat fotograficzny kompaktowy – 4 sztuki; Dla Gminy Żagań : Komputer przenośny (notebook) z oprogramowaniem -9 sztuk, Zestaw komputerowy z oprogramowaniem – 0 sztuk, Aparat fotograficzny kompaktowy – 1 sztuka; Dla Gminy Żary : Komputer przenośny (notebook) z oprogramowaniem – 4 sztuki, Zestaw komputerowy z oprogramowaniem – 28 sztuk, Aparat fotograficzny kompaktowy – 3 sztuki; 3.2. Dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia : 3.2.1. W specyfikacji asortymentu – w załączniku nr 1 mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nie są one wiążące i towarzyszy im oznaczenie „lub równoważne” co oznacza, że można dostarczyć elementy równoważne, które posiadać będą co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne jak opisane i będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i art.7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. 3.2.2. Wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 3.2.3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia co najmniej 24 miesięcznego okresu gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia oraz Next bussines day (NBD) dla sprzętu określonego w załączniku nr 1 SIWZ. Okres udzielonej gwarancji podlega ocenie przy kryterium oceny ofert, zatem wydłużenie okresu udzielonej gwarancji będzie skutkowało większą liczbą przyznanych punktów przy ocenie ofert (stosunek okresu gwarancji jakości oferty badanej do najdłuższego okresu udzielonej gwarancji x 40% x100). Maksymalny – podlegający ocenie okres gwarancji nie może przekroczyć 60 miesięcy. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Dokument ten powinien określać okres udzielonej gwarancji jakości, obowiązki Wykonawcy wynikające ze stwierdzenia wad fizycznych dostarczonego asortymentu ujawnionych w okresie gwarancyjnym oraz uprawnienia jakie przysługują Zamawiającemu, jak również warunki Next bussines day. Jeżeli na jakiś sprzęt została udzielona gwarancja producenta niezależnie od gwarancji Wykonawcy (z tym zastrzeżeniem, że gwarancja producenta nie może być wydana na okres krótszy jak 24 miesiące), to Wykonawca ma obowiązek przekazać dokument gwarancyjny Zamawiającemu wraz z dostarczonym towarem. 3.2.4. Wyposażenie, którego wykaz zawiera załącznik nr 1 należy zapakować i dostarczyć oddzielnie dla Lidera i każdego Partnera.. Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty. 3.2.5. Miejsce dostawy Wykonawca uzgadnia z Przedstawicielami poszczególnych Gmin (Partnerami i Liderem) . 3.2.6. Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie do pomieszczeń wskazanych budynków w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu. 3.2.7. Dostarczone pomoce dydaktyczne powinny posiadać oznaczenie CE, potwierdzające że pomoce te są zgodne z zasadniczymi wymogami bezpieczeństwa obowiązującymi w UE i odpowiadać obowiązującym przepisom dopuszczającym je do użytkowania przez dzieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 700,00 zł. (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych). 9.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 9.4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 1) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy – jeżeli Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia., c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BZ WBK S.A. I O/ Żagań 39 1090 2558 0000 0006 4000 0101. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 9.6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 9.7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp Wykonawca składa wraz z ofertą. 9.8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 9.9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 9.10. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę wyposażenia pracowni szkolnych oraz pracowni międzyszkolnych w szkołach objętych projektem w ramach Zadania 9: Doposażenie 8 Pracowni Przyrodniczo-Matematycznych oraz Zadania 13: Wyposażenie 2 Pracowni Międzyszkolnych”. 9.11. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 9.12. Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ i na potwierdzenie spełnienia tych warunków złożą stosowe oświadczenia (zał. 2 i zał. nr 3). 5.2. Warunki udziału w postępowaniu: 5.2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, c) zdolności technicznej lub zawodowej - określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 5.2.2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5.2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.2.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.2.5.Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5.3. Określenie warunków udziału w postępowaniu 5.3.1. W zakresie wymogu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ., Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp Wykonawca składa wraz z ofertą. 2. Wykonawca jest obowiązany złożyć wraz z ofertą : - wykaz całego asortymentu wraz z kalkulacją cenową (poz. asortymentu, ilość x cena jednostkowa brutto= wartość brutto danej pozycji) – dla celów poglądowych;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach