Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia pracowni przyrodniczej dla szkół podlegających pod Gminę Wólka w ramach projektu „Akademia kluczowych kompetencji"

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Lublin, Jakubowice Murowane
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200 , fax. +48(81) 7465001
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8
    20-258 Lublin, woj. lubelskie
    tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200, fax. +48(81) 7465001
    REGON: 431020150

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia pracowni przyrodniczej dla szkół podlegających pod Gminę Wólka w ramach projektu „Akademia kluczowych kompetencji"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni przyrodniczej do następujących szkół, których organem prowadzącym jest Gmina Wólka; a) Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym, z siedzibą w Świdnik Mały 39, 20-258 Lublin b) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Łuszczowie, z siedzibą w Łuszczów Drugi 102, 20-258 Lublin c) Oddział Gimnazjalny w Pliszczynie przy Szkole Podstawowej im. Róży Kołaczkowskiej w Pliszczynie z siedzibą w Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Lublin Zamówienie zrealizowane zostanie w ramach projektu „Akademia kluczowych kompetencji” współfinansowanego z środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 12.2. „Kształcenie Ogólne” zwanego dalej projektem. 2. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2017r, posiadającego stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP 3. Wykonawca oświadcza, że Produkty stanowią jego wyłączną własność i są wolne od wad fizycznych i prawnych. 4. Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia wraz z jego transportem, montażem, instalacją i konfiguracją oraz późniejszym serwisem gwarancyjnym na terenie szkół, o których mowa w pkt 3.1. a) - c). 5. Wyposażenie pracowni przyrodniczej należy dostarczyć w ilości i w oparciu o założenia określone załączniku nr 2 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z specyfikacją asortymentowo-cenową”. 6. Zamawiający wymaga żeby dostawa wraz z montażem i instalacją wyposażenia pracowni przyrodniczej stanowiącej przedmiot zamówienia jak również późniejszy jej serwis gwarancyjny odbywały się w terminach określonych w formularzu ofertowym oraz w dniach i godzinach pracy Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 7. Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane pomoce dydaktyczne stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wynosi 24 miesiąc.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) do dnia 4 czerwca 2018 r. do godz. 10:00. 2. Wadium może być wnoszone: 2.1. w pieniądzu – należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 94 8689 0007 6500 0108 2000 0040 tytułem: Wadium - Dostawa wyposażenia pracowni przyrodniczej dla szkół podlegających pod Gminę Wólka w ramach projektu „Akademia kluczowych kompetencji” Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego Zaleca się dołączenie do oferty kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359) – składane w oryginale w miejscu składania ofert przetargowych tj. Urząd Gminy Wólka z siedzibą w Jakubowicach Murowanych 8, 20-258 Lublin 62 (pokój nr 19 – Sekretariat) za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą) 2.3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 2.3.1. być wystawione na Gminę Wólka, Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin 62, 2.3.2. zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, 2.3.3. okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 3. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a oraz 2 ustawy. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. 4. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. W przypadku, gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Wycenę ofertową przygotowaną zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z specyfikacją asortymentowo-cenową" 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach