Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu informatycznego do szkół podstawowych i gimnazjum w Gminie Spiczyn

Urząd Gminy Spiczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 21077 Spiczyn, Spiczyn
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 577 184 , fax. 817 577 048
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Spiczyn
    Spiczyn
    21077 Spiczyn, woj. lubelskie
    tel. 817 577 184, fax. 817 577 048
    REGON: 55153300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugspiczyn.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu informatycznego do szkół podstawowych i gimnazjum w Gminie Spiczyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu informatycznego do szkół podstawowych i gimnazjum w Gminie Spiczyn w ramach projektu „Kompetencje Kluczowe w Gminie Spiczyn” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Zamówienie obejmuje zakup, dostawę oraz montaż wyposażenia pracowni przedmiotowych i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu informatycznego (w tym: pracowni ICT, matematycznej, przyrodniczej) dla 6 szkół w Gminie Spiczyn; zgodnie z „Wytycznymi w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze edukacji na lata 2014-2020”. 2. Zamówienie podzielone jest na 11 części. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy, ilościowy pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych oraz sprzętu informatycznego wskazany został w załączniku nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Nr części Nazwa 1 Sprzęt komputerowy i multimedialny 2 Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki i przedmiotów przyrodniczych 3 Przyrządy i urządzenia do obserwacji 4 Preparaty biologiczne do obserwacji 5 Przyrządy do pomiarów i wykonywania doświadczeń 6 Sprzęt laboratoryjny i odczynniki chemiczne 7 Sprzęt ochronny 8 Sprzęt techniczny i pomocniczy 9 Globusy, mapy, przewodniki i atlasy 10 Modele 11 Artykuły biurowe, drobne artykuły papiernicze, chemia domowa 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie posiadało certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania itp. lub inną dokumentację określoną w załączniku nr 2 do SIWZ potwierdzającą, że oferowane przedmioty spełniają wymagane prawem normy i są dopuszczone do użytkowania na rynku polskim. Ww. dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu po podpisaniu umowy, a najpóźniej wraz z realizacją dostawy. 4. Pomoce dydaktyczne, urządzenia, sprzęty muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach, umożliwiających jednoznaczną identyfikację produktu. Wszystkie dostarczone przedmioty muszą być nowe, nieużywane i wolne od wad. 5. Dostarczone przedmioty muszą być wniesione do budynku i pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy przez Zamawiającego. 6. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: − są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub − nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub − dostarczone produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 8. Dostawy i prace montażowe należy prowadzić w sposób umożliwiający działalność szkół i zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych. 9. Wykonawca przeprowadzi szkolenie instruktażowe dla pracowników szkół z zakresu obsługi i działania dostarczonych urządzeń. 10. Na dostarczone wyposażenie Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu zamówienia przedłoży Zamawiającemu instrukcje obsługi w języku polskim. 11. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 12. Dostawca musi zapewnić w okresie gwarancji pomoc techniczną w rozwiązywaniu pojawiających się w trakcie użytkowania problemów oraz - o ile jest to wymagane przez producenta - obowiązkowy przegląd gwarancyjny. 13. Zamawiający określa następujące warunki serwisu w okresie gwarancyjnym: - podjęcie napraw w ciągu 48 godzin od powiadomienia o zaistnieniu usterki, - usunięcie usterki w ciągu 14 dni od momentu podjęcia naprawy. 14. Dostawca zobowiązuje się w okresie gwarancji do wymiany wadliwego urządzenia na urządzenie wolne od wad (tego samego producenta i o parametrach zgodnych lub lepszych) po dwóch bezskutecznych naprawach gwarancyjnych. 15. Karty gwarancyjne muszą być dostarczone dla każdego urządzenia osobno lub - jeżeli dla zachowania gwarancji konieczna jest rejestracja urządzenia internetowo - użytkownik musi zostać poinformowany o sposobie rejestracji. 16. Warunki gwarancji nie mogą zobowiązywać Zamawiającego do przechowywania opakowań, w których urządzenia zostaną dostarczone (Zamawiający może usunąć opakowania urządzeń po ich dostarczeniu, co nie spowoduje utraty gwarancji, a dostarczony sprzęt mimo braku opakowań będzie podlegał usługom gwarancyjnym). 17. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarów lub producenta, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe w SIWZ w każdym przypadku określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 18. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 19. Miejscem dostawy są właściwe szkoły wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ: a) Szkoła Podstawowa w Spiczynie, Spiczyn 8, 21-077 Spiczyn b) Szkoła Podstawowa w Jawidzu, Jawidz 109 "B", 21-077 Spiczyn c) Szkoła Podstawowa w Charlężu, Charlęż Kolonia 17, 21-077 Spiczyn d) Szkoła Podstawowa w Januszówce, Januszówka 33a, 21-077 Spiczyn e) Szkoła Podstawowa z Zawieprzycach, Zawieprzyce 121, 21-077 Spiczyn f) Gimnazjum w Spiczynie, Spiczyn 8, 21-077 Spiczyn
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: a) Część 1 - 7 200,00 zł (słownie: siedem tysięcy dwieście złotych) b) Część 2 - 1 100,00 zł (słownie: tysiąc sto złotych) c) Część 3 - 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych) d) Część 4 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych) e) Część 5 - 1 100,00 zł (słownie: tysiąc sto złotych) f) Część 6 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) g) Część 7 - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych) h) Część 8 - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) i) Część 9 - 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych) j) Część 10 - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych) k) Część 11 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) 2. W przypadku składania oferty na kilka części, oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne części. Jeżeli wadium nie zabezpieczy wszystkich części, na które Wykonawca składał ofertę, to Zamawiający uzna, że wadium zostało złożone wedle kolejności numeracji części – najpierw na część oznaczoną mniejszą liczbą. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Niemcach O/Spiczyn nr rachunku: 38 8702 1011 1000 0140 2000 0060 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: UZP.271.15.2018” (Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia wskazana została w załączniku nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach