Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia oraz wykonanie otwartych stref aktywności w miejscowościach Gać i Ostrów

Gmina Gać ogłasza przetarg

  • Adres: 37207 Gać, Gać
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 411 429 , fax. 166 411 429
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gać
    Gać 275
    37207 Gać, woj. podkarpackie
    tel. 166 411 429, fax. 166 411 429
    REGON: 65090064800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gac.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia oraz wykonanie otwartych stref aktywności w miejscowościach Gać i Ostrów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia oraz wykonanie otartych stref aktywności w miejscowościach Gać i Ostrów I. Dla miejscowości Gać przewidziano do wykonania: • Dostawę wraz z montażem urządzeń siłowni plenerowej: 1. Biegacz. 2. Narciarz/Surfer. 3. Narty biegówki. 4. Wioślarz. 5. Wyciąg górny. 6. Motylek. 7. Pylon 8. Tablica informacyjna. • Dostawę wraz z montażem urządzeń strefy relaksu: 1. Zestaw do gry w szachy/warcaby. 2. Tablica kółko - krzyżyk. 3. Ławka z oparciem. 4. Kosz na śmieci 5. Stojak na rowery. • Dostawę wraz z montażem urządzeń placu zabaw: 1. Zestaw wielofunkcyjny 1. 2. Zestaw wielofunkcyjny 2. 3. Piramida linowa. • Wykonanie prac zielarskich: 1. Ręczne przekopanie gleby. 2. Nasadzenie 56 szt. krzewów „dereń biały”. 3. Korowanie powierzchni pod krzewami. • Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw: 1. Wykonanie koryta. 2. Wywiezienie gruntu. 3. Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne. 4. Wykonanie rowków pod obrzeża. 5. Wykonanie ławy pod obrzeża. 6. Wykonanie obrzeży – 55 mb. 7. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z warstwy piasku. II. Dla miejscowości Ostrów przewidziano do wykonania: • Dostawę wraz z montażem urządzeń siłowni plenerowej: 1. Biegacz. 2. Prasa nożna.. 3. Narty biegówki. 4. Wioślarz. 5. Wyciąg górny. 6. Motylek. 7. Pylon 8. Tablica informacyjna. • Dostawę wraz z montażem urządzeń strefy relaksu: 1. Zestaw do gry w szachy/warcaby. 2. Tablica kółko - krzyżyk. 3. Ławka z oparciem. 4. Kosz na śmieci 5. Stojak na rowery. • Wykonanie prac zielarskich: 1. Ręczne przekopanie gleby. 2. Nasadzenie 20 szt. krzewów „dereń biały”. 3. Korowanie powierzchni pod krzewami. Szczegółowy opis i rodzaj urządzeń oraz opis robót określa projekt budowlany, przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275 z późn. zm.) 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łańcucie Oddział w Gaci Nr 41 9177 1018 2003 2000 0619 0004 W tytule przelewu – „przetarg otwarte strefy aktywności” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, termin ważności gwarancji powinien obejmować 30 dni począwszy od dnia złożenia oferty. 7. Z gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o których mowa w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wnioskodawcy przez osoby do tego upełnomocnione, Określenie podwykonawstwa, Dowód wniesienia wadium, Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, części zamówienia jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – załącznik Nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach