Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2018-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17
61841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia oraz szkolenia w zakresie użytkowania środków trwałych przeznaczonych do kształcenia zawodowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa oraz szkolenia w zakresie użytkowania środków trwałych przeznaczonych do kształcenia zawodowego dla szkoły – szczegółowe opisy znajdują się w załącznikach nr 1 dla części 1 i 2 do wzoru umowy – w ramach projektu „Wyposażenie placówek oświatowych w nowoczesny i wysokospecjalistyczny sprzęt technologiczny na terenie MOF Poznania”. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 1: Samochody Część 2: Ciągnik rolniczy z przyczepą Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Warunkiem prawidłowej realizacji projektu przez Zamawiającego jest działanie zgodne z wytycznymi zawartymi m.in. w: umowie o dofinansowanie nr RPWP.09.03.04-30-0001/16-00 oraz Studium Wykonalności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: dla Części 1 - 1 400,00 zł i dla Części 2 - 900,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty/oświadczenia (składane wraz z ofertą): a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; b) Wypełnioną i podpisaną kalkulację cenową - załącznik nr 8 dla części 1 i/lub załącznik nr 9 dla części 2 do SIWZ, odpowiednio dla danej części zamówienia, na którą składana jest oferta. c) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa na podstawie umowy najmu samochodu ciężarowego typu hakowiec niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-24 - Dostawa na podstawie umowy najmu maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-11 - Dostawa na podstawie umowy najmu maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów
Dodano: 2023-04-06 - Dostawa wyposażenia szkółek kolarskich w ramach programu: „NARODOWY PROJEKT ROZWOJU KOLARSTWA, POZIOM PIERWSZY – UPOWSZECHNIANIE SPORTU W SZKÓŁKACH KOLARSKICH III”
Dodano: 2021-05-05 - Dostawa wyposażenia szkółek kolarskich w ramach programu: „NARODOWY PROJEKT ROZWOJU KOLARSTWA, POZIOM PIERWSZY – UPOWSZECHNIANIE SPORTU W SZKÓŁKACH KOLARSKICH III”
Dodano: 2021-05-05 - Dostawa wyposażenia szkółek kolarskich w ramach programu: „NARODOWY PROJEKT ROZWOJU KOLARSTWA, POZIOM PIERWSZY – UPOWSZECHNIANIE SPORTU W SZKÓŁKACH KOLARSKICH III”
Dodano: 2021-05-05 - Dostawa wyposażenia szkółek kolarskich w ramach programu: „NARODOWY PROJEKT ROZWOJU KOLARSTWA, POZIOM PIERWSZY – UPOWSZECHNIANIE SPORTU W SZKÓŁKACH KOLARSKICH III” .
Dodano: 2021-05-05 - Przetarg nieograniczony na dostawę na podstawie umowy najmu maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim - liczba części: 6
Dodano: 2021-03-04 - Przetarg nieograniczony na dostawę na podstawie umowy najmu maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim - liczba części: 6
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki
Dodano: 2020-11-26